Recensie Sofia, Amsterdam 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Utrecht

Wandelaar
49
17/08/22
87
17
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8434155-sofia
Totale kosten (in euro)
200
Recently there have been very few ladies from Ukraine. So I had to try Sofia, whose ads I had seen many times. But luckily, I went. Why is there no comment about such a beautiful lady?

I visited her this morning, and she looks exactly the same as in her videos. No tattoos at all, and I actually think she's even more charming in person than on video.

She was in a clean and hygienic apartment, alone, not sharing with other ladies. About 1.60m tall, petite, but I think her breast proportions are great (around a B+ or C-). I took a clean towel and quickly went to shower.

Her French kissing was passionate and teasing, and it immediately got me in the mood. Soon she took off her coat, revealing two cute pink nipples, which I kissed deeply. Then she took off her black panties, and I touched her clean, odorless private area.

Her skill at licking the balls is top-notch. I've never experienced anything like it. It was so comfortable. I finished the first round quickly. She also has some cute, girlish gestures.

From our conversation, she's a smart, cultured lady.
In the second round, I once again enjoyed the teasing French kissing and royal-level ball licking.

1000% will visit again!

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8434155-sofia
Deze beeldschone jonge dame ontving me in een flat in Buitenveldert: hoge hakken, een leuk jurkje, het was een goed begin. Ze deed ook werkelijk haar best, regelmatig vragend wat ik wilde dat ze zou doen.

Maar zoals het soms gaat: onze lichamen pasten niet goed bij elkaar, we kwamen niet in hetzelfde ritme.

Een recensent kan altijd wat "sterren" geven voor de diverse vaardigheden, maar ik zie daar vanaf omdat wij de chemie niet hadden. Daar kan zij niets aan doen. Als ik "sterren" kon geven voor inzet, zou ze echter hoog scoren.

Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
250
Sofia is een mooi meisje; ze is jong en heeft een gladde, perfecte huid. Ze is ook erg schoon.

Dit zijn de positieve dingen die ik over onze ontmoeting kan zeggen.

Zodra ik het appartement binnenkwam, begon ze te klagen. Het was te vroeg en ik had beter moeten weten dan zo vroeg een afspraak te maken.

Er was helemaal geen voorspel; ik ging op bed liggen en ze begon meteen met orale seks.

Het zoenen vond uitsluitend plaats op de lippen (gesloten) en ze klaagde als ik ergens anders dan op haar lippen zoende. En natuurlijk ergerde ze zich aan het zoenen.

Ze sprak Russisch tegen me en verwachtte dat ik haar verstond, en raakte geïrriteerd als ik niet deed wat ze vroeg.

Ik heb het gevoel dat ze last had van mijn aanwezigheid, en dat zelfs een zachte aanraking en streling te veel voor haar was. Ik begrijp dat mensen soms niet met elkaar overweg kunnen, en ze had misschien haar eigen redenen, zoals een slechte dag, maar uiteindelijk ben ik degene die 250 euro heeft verspild.

Sofia is een mooi meisje; ze is jong en heeft een gladde, perfecte huid. Ze is ook erg schoon.

Zodra ik het appartement binnenkwam, begon ze te klagen. Het was te vroeg en ik had beter moeten weten dan zo vroeg een afspraak te maken.

Er was helemaal geen voorspel; ik ging op bed liggen en ze begon meteen met orale seks.

Het zoenen vond uitsluitend plaats op de lippen (gesloten) en ze klaagde als ik ergens anders dan op haar lippen zoende. En natuurlijk ergerde ze zich aan het zoenen.

Ze sprak Russisch tegen me en verwachtte dat ik haar verstond, en raakte geïrriteerd als ik niet deed wat ze vroeg.

Ik heb het gevoel dat ze last had van mijn aanwezigheid, en dat zelfs een zachte aanraking en streling te veel voor haar was. Ik begrijp dat mensen soms niet met elkaar overweg kunnen, en ze had misschien haar eigen redenen, zoals een slechte dag, maar uiteindelijk ben ik degene die 250 euro heeft verspild.
En de geen die zonder ophef het appartement verlaat. Als het zo slecht ( en kort) was had ik geld terug geëist.

Hoe laat was je afspraak? Wellicht dat we daar dan rekening mee kunnen houden 😬

Terug
Bovenaan Onderaan