Recensie Sofia, Beringen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hello-boys-xxx-new-sofia-for-you.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afspraak is in oktober geweest. Maar omwille profiel niet meer vond niet geplaats nu zie dat profiel online is wel.



Eerste contact via WhatsApp was goed en snel en goed Engels. Plaats was betrouwbaar in Genk. Bij langs gaan ging de deur open en stond een vrolijk meisje en lachend. Dacht ow gaat goed.
Ze was nog aan roken. Daarna vroeg ze hoe het was en hoe lang. Bij afrekenen ging alles uit en op bed. Begin ze met blowjob.

Was goed maar op gegeven moment voelde haar tanden en zo. Bij over vang naar seks was redelijk zij op me maar vaak stopte ze voor vragen of het goed ging ... Na eerste keer klaarkomen lang me liggen.

Maar hoe vaak ze vroeg of ik haar goed vind en mooi dat was bijna hele tijd denk het hele uur als ik per keer 1 euro terug kreeg het gratis was of nog geld kreeg.

Wou ze me masseren maar ze duwde bijna niet en weer vaak vragen of goed was Enzo, begon te ergeren er aan. Daarna terug voor 2 de keer maar echt ze probeerde meer haar kut tonshowen dan seks. En stond al na 40 minuten buiten ..

Dan bij buitengaan vragen of ze goed was en ik zou terug komen en blabla
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan