WHEM Sofia Dordrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sjenkie

Newbie
Forumpionier
17
30/07/21
8
3
Heeft er iemand ervaring met Sofia? Ontvangt momenteel in Dordrecht.

 
Heeft er iemand ervaring met Sofia? Ontvangt momenteel in Dordrecht.

Jazeker. de link gaat naar Sofia maar de naam boven het profiel is Noelia. Direct nadat ik een slechte review had geplaatst ging dat profiel offline. Na drie maanden is het weer terug. Dit heb ik toen op Kinky geschreven: Na me flink te hebben laten wachten voordat ik werd binnengelaten kwam een chagrijnig kijkende dame me ophalen. Alleen de bos haar deed me denken aan de foto's. Ze beschrijft zichzelf als atletisch gebouwd en op de foto's ziet ze er aantrekkelijk uit maar haar buik is dikker dan haar tieten. De foto's zijn lang geleden genomen want ze leek er niet veel op. Een gesprek was niet mogelijk omdat ze daar duidelijk geen zin in heeft en ook omdat ze maar drie woorden Engels en twee woorden Nederlands spreekt. "Pay now" was het eerste dat ze zei. In de slaapkamer moest ik direct uitkleden en op bed gaan liggen maar ik mocht haar poes niet aanraken (?). Ze begon me te pijpen waarbij ik telkens tanden voelde, niet erg prettig. Vervolgens mocht ik kiezen hoe we gingen neuken en dat was wel aardig. Nadat ik klaarkwam liep ze weg en ging met haar telefoon spelen ondanks dat we nog behoorlijk wat tijd over hadden. Ik was het toen al zo zat dat ik direct ben weggegaan. Wat een afknapper.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan