Recensie Sofia, Emmanuela's Angels, Temse 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lievadibas

Meubelstuk
Forumpionier
2.586
11/07/21
13.315
124
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmanuelas-angels.html
Totale kosten (in euro)
60
Deze namiddag zag ik een nieuwe dame op de site van dit privéhuis en dat ziet er veelbelovend uit.
Een afspraak gemaakt en richting Temse.
Ik kreeg een hartelijke ontvangst van de dame en wow, deze dame is niet enkel maar mooi, ze is bloedmooi!
Na een klein wasje in de kamer beland en ze vroeg dat ik haar overtollige kleding wou uitdoen.
Ze heeft niet alleen een mooi bloedmooi gezichtje maar ook een killer body!
Ze nadert de perfectie.
Geen siliconen en ook geen overbodige tatoeages
Een naturelle schoonheid met stevige heupen, platte buik, een grote B cup met grote tepels waar je eens mag aan zuigen maar voorzichtig want ze zijn gevoelig.
Ik kon ze nog eens knuffelen en zoenen op mond maar vooral kaak en hals.
Nog voor ik op bed beland was had ik al een volle erectie en dat zag de dame ook.
Ze kwam nog eventjes boven mij hangen en zoog nog eens haar tepels en omklemde haar.
Ze lag langszij en begon met een pijpbeurtje (zonder condoom) en deed het zachtjes aan, na een tijdje stopte maar ze deed tekens dat het nog niet afgelopen was, ze nam het condoom en trok die over mijn lid en begon steviger te pijpen, ze keen mij recht in de ogen verleidelijk aan.
Daarna nam ze wat glijmiddel en smeerde het uit alsof ze zichzelf aan het vingeren was.
Ze ging in cowgirl tewerk en deed het eerst zachtjes aan, daarna greep ze met haar linker hand mij bij de keel(niet te hard, geen wurgseks) maar met een blik van dat ze mij seksueel ging verscheuren, ze dreef het tempo ferm op en ging als een volleerde prof tewerk.
Het duurde dan ook niet lang of het condoom was gevuld, ze wilde nog van standje veranderen maar het intieme werk was geklaard.
Er was zo nog veel tijd over en ze vroeg mij om mij op mijn buik te leggen en begon met een rug massage die nu niet zo speciaal was , maar de nek massage vond ik beter.
Tussendoor zweeg ze geen seconde zonder vervelend over te komen.
Ze vroeg mijn naam , vanwaar ik kom en of ik hier allang klant was.
Ze spreekt een beetje Engels en merendeel begrijpt ze wel maar ze spreekt tussendoor Spaans waar ik niks van begrijp.
Ze is de vrolijkheid zelve.
Tussen de massage door begint ze opeens eens mijn kaak en oorschelp te zoenen, ze heeft een hoge dosis zotte doos gehalte.
De afgesproken tijd werd gerespecteerd en na nog een naaktknuffel kon ik mijn weg verder zetten.
Het is haar eerste dag in ons landje en zou een vijftien tal dagen blijven deze Colombiaanse, woonachtig in Spanje.
Mocht je twijfels hebben over de echtheid van de foto's op het internet, wel ze is nog knapper dan op foto.
Het zoenen op de mond was een beetje beperkt, anders had ik ze 5 sterren gegeven, maar de rest is zeker goed en van looks is ze zeker 5 sterren waard.
De heer die mij buitenliet vroeg ook hoe het was want ze is een nieuwe dame.
Ik denk dat het weleens druk zou kunnen worden de komende weken bij deze dame.

Terug
Bovenaan Onderaan