Recensie Sofia, Emmanuela's Angels, Temse 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lievadibas

Meubelstuk
Forumpionier
2.590
11/07/21
13.336
124
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmanuelas-angels.html
Totale kosten (in euro)
60
Deze namiddag zag ik een nieuwe dame op de site van dit privéhuis en dat ziet er veelbelovend uit.
Een afspraak gemaakt en richting Temse.
Ik kreeg een hartelijke ontvangst van de dame en wow, deze dame is niet enkel maar mooi, ze is bloedmooi!
Na een klein wasje in de kamer beland en ze vroeg dat ik haar overtollige kleding wou uitdoen.
Ze heeft niet alleen een mooi bloedmooi gezichtje maar ook een killer body!
Ze nadert de perfectie.
Geen siliconen en ook geen overbodige tatoeages
Een naturelle schoonheid met stevige heupen, platte buik, een grote B cup met grote tepels waar je eens mag aan zuigen maar voorzichtig want ze zijn gevoelig.
Ik kon ze nog eens knuffelen en zoenen op mond maar vooral kaak en hals.
Nog voor ik op bed beland was had ik al een volle erectie en dat zag de dame ook.
Ze kwam nog eventjes boven mij hangen en zoog nog eens haar tepels en omklemde haar.
Ze lag langszij en begon met een pijpbeurtje (zonder condoom) en deed het zachtjes aan, na een tijdje stopte maar ze deed tekens dat het nog niet afgelopen was, ze nam het condoom en trok die over mijn lid en begon steviger te pijpen, ze keen mij recht in de ogen verleidelijk aan.
Daarna nam ze wat glijmiddel en smeerde het uit alsof ze zichzelf aan het vingeren was.
Ze ging in cowgirl tewerk en deed het eerst zachtjes aan, daarna greep ze met haar linker hand mij bij de keel(niet te hard, geen wurgseks) maar met een blik van dat ze mij seksueel ging verscheuren, ze dreef het tempo ferm op en ging als een volleerde prof tewerk.
Het duurde dan ook niet lang of het condoom was gevuld, ze wilde nog van standje veranderen maar het intieme werk was geklaard.
Er was zo nog veel tijd over en ze vroeg mij om mij op mijn buik te leggen en begon met een rug massage die nu niet zo speciaal was , maar de nek massage vond ik beter.
Tussendoor zweeg ze geen seconde zonder vervelend over te komen.
Ze vroeg mijn naam , vanwaar ik kom en of ik hier allang klant was.
Ze spreekt een beetje Engels en merendeel begrijpt ze wel maar ze spreekt tussendoor Spaans waar ik niks van begrijp.
Ze is de vrolijkheid zelve.
Tussen de massage door begint ze opeens eens mijn kaak en oorschelp te zoenen, ze heeft een hoge dosis zotte doos gehalte.
De afgesproken tijd werd gerespecteerd en na nog een naaktknuffel kon ik mijn weg verder zetten.
Het is haar eerste dag in ons landje en zou een vijftien tal dagen blijven deze Colombiaanse, woonachtig in Spanje.
Mocht je twijfels hebben over de echtheid van de foto's op het internet, wel ze is nog knapper dan op foto.
Het zoenen op de mond was een beetje beperkt, anders had ik ze 5 sterren gegeven, maar de rest is zeker goed en van looks is ze zeker 5 sterren waard.
De heer die mij buitenliet vroeg ook hoe het was want ze is een nieuwe dame.
Ik denk dat het weleens druk zou kunnen worden de komende weken bij deze dame.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
60
Gisteren ook de dame een bezoekje gebracht nadat ik haar had gezien op de website.
Wow .dacht ik bij mezelf, wat een beauty!! Een pareltje.
Ook gebeld naar temse voor afspraak op 17 u. Om 16 u 55 was ik er en ik vroeg aan de jongeman die me binnenlaat of het mogelijk was om de andere dames ook te zien. Niet mogelijk zij hij want de andere 3 bezet. Gevraagd of ik eerst even sofia kon zien om zeker te zijn of het ok was. Ze kwam zich dan presenteren en jawadde ?wat een lekkere latina !! Ze nam direct get initiatief en gaf me meteen een lekkere knuffel en een zoen op de mond. Goede start dacht ik bij mezelf. Ik vertelde de jongeman dat het ok was en hij vroeg sofia om mij te vergezellen naar kamer 2 beneden. We knuffelen elkaar en kusten mekaar. Ook nu en dan een klein tongzoentje kon er bij maar niet aan één stuk door. Ze was alleszins wild van mijn blauwe ogen want ze zocht er constant contact mee en ze maakte er complimentjes over. Ze vroeg of ik het zag zitten om mee te gaan met haar naar de douche en ik stemde er natuurlijk mee in. Ze kleede me helemaal uit en gaf me ook complimenten over mijn kroketje. Ze gaf me een handdoek om mijn edele delen te verdoezelen en we gingen naar de douche. Daar waste ze mijn kroketje onder de hete douche en we keken elkaar opnieuw veel aan in de ogen. In het Spaans vertelde ze me dat ze gek was op mijn ogen en ik vind dat Spaans wel een sexy taaltje. Erna nog eens een inspectie van het klokkenspel en zelf al een een tongetje erbij en ik was goedgekeurd.
We kwamen opnieuw aan op de kamer en we begonnen opnieuw net zoenen en kleine tongzoentjes te geven. Heel lekker allemaal en wat ruikte ze zelf zo goed. Dan mocht ik haar ritsje openmaken van haar roze tenue die ze draagt gelijk op de foto's van de website en duwde ze me op de rand van het bed. Ze kwam met haar lekkere latina kont naar mijn gezicht toe en begon daar met een twerk show te geven 🤩🤩🤩 jawadde hallokes. Ze begon ook nog met een striptease show te doen en ze danste . Jammer dat er geen paal op die kamer was of ik denk dat ze daar ook waarschijnlijk wel nog iets ging mee hebben gedaan 🤣🤣🤣. Ze weet je wel helemaal mee te zuigen in haar verleiden en ik had natuurlijk al lang een stijve en dat had ze natuurlijk al lang door. 😆. Ze kwam gelijk nen tijger naar me toe en ze begon me lekker te pijpen zonder condoom. Lekker zacht en goed werk met haar zwoele warme lippen. Ze keek me ook veel ondeugend en zwoel aan en ze bleef lekker pijpen. Ze kwam dan naar me toe en nam mijn keel vast en ze begon te likken aan mijn hals en oren 😋😋 ze had er duidelijk verl goesting in en ze fluisterde in mijn oren dat ik haar ook mocht kussen en likjes geven in haar hals en oren. Zo Gevraagd zo gedaan en ze begon nog opgehitst te geraken dat ze gewoon haar tepels in haar mond draaide en ik mocht me dan lekker bezig houden met haar tepels. Ondertussen was ze nog steeds oogcontact aan het zoeken en in mijn nek aan het kussen en mijn oren. Heet pateke ze 🤪🤪. Erna vroeg ze me of ik naar het midden van het bed wou gaan en ze zette zich met haar poesje op mijn aangezicht. Hallokes kroketje 😋😋. Wat een lekkere poes heeft ze amai lekker fris geschoren poesje die ik lang mocht beffen en ze genoot ervan. Ze moest nu en dan zelfs stoppen met pijpen omdat ze er zo van genoot en ondertussen voelde ik haar lekker sapje stromen in mijn mond. Lekker 😋😋. Daarna bracht ze het condoom rond mijn kroketje en starte met cowgirl zachtjes en daarna nam ik het over ze zat op een zodanige manier dat ze zelf nog eens wou klaarkomen. Haar ene knie lag op bed en haar andere bedn zette ze zich op haar voet en haar lichaam rekte ze zo lang uit dat ze op een bepaald moment in het Spaans een paar woorden zei en ze naar mij keek terwijl ik nog bezig was. Ze keek me echt ondeugend aan en daarna draaide ze zich om en kwam ze op me zitten. Lekker gezicht bmvoor mij en haar lekkere borsten waar ik mocht aan zuigen en ik was in een lekker tempo bezig want ik voekde dat ik niet veel meer nodig had en ik vulde het condoom terwijl ik bezig was met zuigen aan haar borsten. Daarna vroeg ze of ik nog een beetje wou blijven verder doen. Ze stopt niet meteen achter dat je gedaan hebt en dat vind ik wel tof. Meestal als je klaargekomen bent moet je meteen stoppen maar bij haar was dit niet het geval. Ze keek ook nog eens diep in mijn ogen en vertelde een heleboel spaanse woorden. Lekker geil wel. Daarna mocht ik mee samen in de douche waar we elkaar samen inzepen en we nog eens een knuffel gaven. Echt heel hard genoten met haar. Dan op de kamer hebben we elkaar helpen aankleden en mocht ik haar rits ook sluiten. Ze gaf me ook nog een priveshow met haar zwarte heels die ze draagt op de foto's want ik vertelde dat ik gek ben op dit soort schoenen en ze gaf dan nog eens een demonstratie. Ze vertelde dat het haar eertse keer is in België en dat ze misschien nog zou terugkomen. Ze woont anders in Spanje en is eigenlijk afkomstig van Colombia cali. Maar normaal gaat ze niet meer naar Colombia. Ze gaf me nog een lekkere tongzoen en bedankte mij voor de zalige tijd. Zeg nu zelf ? Welke dames bedanken ons daarvoor? Mila heb ik het al weten doen en lucia ook . Maar veel meer heb ik er alleszins nog niet geweten.
Ps ze blijft normaal gezien 15 dagen. Als je de kans krijgt moet je zeker eebs deze dame bezoeken want wat edn lichaam en aangezichtje heeft dit meisje? Ik kriig er nog kippenvel van als ik hier aan het neerpennen ben. Ik heb uiteindelijk betaald voor een halfuurtje maar ben er 40 min bij geweest. Kijkt titaal niet naar de tijd.
Erna vroeg de jongeman mij bij het buitengaan hoe het was en ik vertelde perfect. Subliem. Een droom voor een man om bij zo een dame te zijn. Hij was blij voor de complimenten en ik nog veel meer .
Voor de taal kan ze behoorlijk Engels conversatie met ons praten. Maar wel duidelijk en traag praten.
Als je bezig bent met sex praat ze Spaans. Vooral om u en haar op te winden.

Terug
Bovenaan Onderaan