Recensie Sofia, Hilversum (voorheen Amstelveen, Breda) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rob@nb

Vaste klant
Forumpionier
161
02/07/21
192
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/554884-sofia
Totale kosten (in euro)
15”
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb deze parkachtige vrouw in Breda bezocht hoewel ze normaal in Hilversum ontvangt.
Afgelopen vrijdag had ik een uurtje in mijn agenda over en aangezien ik echt toe was aan wat ontspanning ben ik bij Sofia op bezoek geweest.
Zij is een welkome verademing in een tijd waarbij veel teleurstellingen orde van de dag zijn in Dvp-land.
Zij ontving me in op een nette, goed bereikbare en veilige locatie. Heldere en gemakkelijke communicatie met whatsapp.
Toen Sofia de deur voor mij opende bleek het ook de vrouw op de foto's te zijn maar deze foto's doen haar geen recht: in het echt is zij nog veel mooier, ook door haar prettige karakter. Lichamelijk ziet zij er als eensnoepje uit: mooie natuurlijke borsten (D) en een lekkere kont met een open prettig gezicht. Ze was gehuld in mooie een mooi lingeriesetje wat ik altijd erg op prijs stel.

Het is een echte GFE-ervaring geworden (zonder extra kosten!).
Na een korte douche zijn we Op Mijn verzoek na een korte tijd tongzoenen begonnen met een zalige zachte massage wat ze goed doet.
Vervolgens weer wat getongzoend en daarna heb ik haar heerlijk gebeft (lekker fris) waarbij ze daadwerkelijk op haar hoogtepunt kwam (niet gefaked), gelukkig zonder overdreven gekreun.
Vervolgens een zeer prettige pijpbeurt gehaden kort intiem. Wederom op mijn verzoek daarna is ze tegen mij aangekropen en heb ik aangegeven dat ik niet verwacht klaar te komen door de spanning die ik in.mijn lijf had.
Zij heeft mij toen zalig afgetrokken waarbij ik toch mijn hoogtepunt bereikte. Dit had ik echt niet verwacht.
Na het douchen hebben we nog even over koetjes en kalfjes gesproken en ben toen weggegaan: helaas moest ik wel anders had ik er zeker een uur langer gezeten.

Voor herhaling vatbaar? Jazeker!! Helaas ontvangt ze normaal in Hilversum maar als ik de kans krijg zal ik haar weer zien en dan ben im hopelijk wat meer relaxed en dan zeker voor 2 uur.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan