Wiskundige uit Herten
Newbie
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 1,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Duits
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Gisteren was ik bij Sofia. Ze woont in het eerste huis aan het begin van de straat. Sofia is een slanke, kleine vrouw met donker, steil haar. Ze droeg zwarte schoenen met hoge hakken.
Ze zei dat ze uit Italië kwam. Ik stelde haar een paar vragen in het Italiaans, maar ze begreep me niet. Waarschijnlijk komt ze uit Roemenië.
We werden het eens over de prijs en gingen naar haar kamer op de tweede verdieping. De kamer was gezellig en netjes.
Ze trok alleen haar slipje uit en bleef in een zwart hemdje. Ik heb haar borsten niet gezien. Ze deed een condoom om mijn slappe penis en gaf me een pijpbeurt. Dat duurde ongeveer 1 minuut. Daarna volgde klassieke seks. Ze hield haar hand tussen ons in om te voorkomen dat het condoom van mijn penis zou glijden. Na 5 minuten waren we klaar.
Ze gaf me geen strelingen of liefkozingen. Misschien vind ik het daarom leuker om naar body-to-body massages te gaan met een prettige afsluiting.
We hebben niet gepraat, ze spreekt niet zo goed Duits en kent een paar basiswoorden Nederlands.
Sterke geur van parfum. Ik rook de hele avond haar parfum.
Ik heb 50 euro betaald voor 15 minuten. Ik kom waarschijnlijk niet terug.
Ze zei dat ze uit Italië kwam. Ik stelde haar een paar vragen in het Italiaans, maar ze begreep me niet. Waarschijnlijk komt ze uit Roemenië.
We werden het eens over de prijs en gingen naar haar kamer op de tweede verdieping. De kamer was gezellig en netjes.
Ze trok alleen haar slipje uit en bleef in een zwart hemdje. Ik heb haar borsten niet gezien. Ze deed een condoom om mijn slappe penis en gaf me een pijpbeurt. Dat duurde ongeveer 1 minuut. Daarna volgde klassieke seks. Ze hield haar hand tussen ons in om te voorkomen dat het condoom van mijn penis zou glijden. Na 5 minuten waren we klaar.
Ze gaf me geen strelingen of liefkozingen. Misschien vind ik het daarom leuker om naar body-to-body massages te gaan met een prettige afsluiting.
We hebben niet gepraat, ze spreekt niet zo goed Duits en kent een paar basiswoorden Nederlands.
Sterke geur van parfum. Ik rook de hele avond haar parfum.
Ik heb 50 euro betaald voor 15 minuten. Ik kom waarschijnlijk niet terug.