Recensie Sofia, Purmerend (voorheen Amstelveen)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

makkebeer

Meubelstuk
Forumpionier
1.618
01/07/21
1.734
93
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/3745961-sofia#photos
Gisteren afspraak gemaakt met Sofia voor 11.00 am, daaraangekomen geen sjoege via telefoon (geen internet) en bel appartement.
Ik dacht eenmaal daar ik loop een rondje en probeer het straks nog een keer, anders half uur voor Jan met de korte achternaam gereden.
Later belkontakt met planner, want die zei waarom bel je niet aan, duh tig keer gebeld.
Bleek de dames Sofia en Anna waren onderweg uit de supermarkt, arriveerden met karretje en allebei een mondkapje op.
Ik mee naar boven in de lift.
In het appartement probeerde Anna mij al haar kamer in te loodsen voor een massage, maar ik maakte haar duidelijk dat ik voor Sofia kwam.
Er kwam al snel een andere klant, misschien ook voor Sofia, maar die werd dus met Anna opgescheept.
Dames hebben geen idee wie voor wie komt, hebben kontakt met een planner met thaise/chinese tekens.

Maar oke betaald voor 45 minuten 130€ en 50€ extra voor sex zonder condoom.
Pijpen zonder is wel inclusief.
Goed uit de kleren, gezicht van Sofia is wel oke maar duidelijk veel ouder dan op de fotos.
Fotos lijken behoorlijk gedateerd of zijn toch niet van haar, maar ik denk outdated.
Er kwam een beetje dikkere buik tevoorschijn met een lelijke tattoo, althans voor mij.
Verder is ze wel slank, maar net als Anna beetje vreemde bouw, zonder echte billen.
Ze maakte geen aanstalten om te zoenen cq tongzoenen, dus maar niet op aangedrongen.
Maar goed na nog wat poetswerk, heeft ze me lekker lang zonder condoom gepijpt.
Niet deepthroat, maar wel heel erg lekker, likkend en zuigend aan mijn ballen en eikel.
Heeft ze toch wel 15 minuten volgehouden
Over op neuken, toch nog effe vragen of ik geen condoom wilde, nee oke met het blanke sabel.
Ik vroeg jij eerst "on top"???
In reverse cowgirl liet ze zich op mijn pik zakken en met wat gohs verdween mijn pik in haar nauwe grotje.
Ze heeft niet heel veel conditie, dus het was na vijf minuten wisselen.
Ze ging in doggy voor me staan en in die positie is ze nog nauwer.
Mijn pik werd goed gemasseerd door haar grotje en het duurde niet lang voor ik bijna ging klaarkomen.
Ik moest op haar rug klaarkomen wees ze aan, maar ze had dat nog niet gezegd of ik kwam diep in haar klaar.
Ik kon echter gewoon blijven doorneuken deze keer, zodat ze niet echt doorhad dat ik al klaar was gekomen.
Nog gewisseld naar missio en effe verder geneukt tot ik moe was.
Weer gaan liggen en ik vroeg haar verder te gaan met pijpen met een handgebaar.
Zogezegd zo gedaan, verder pijpen en zuigen aan mijn ballen.
Met wat olie beetje penismassage, nog wat meer pijpen als een bezetene.
Ze deed verschrikkelijk haar best om me (nog een keer) te laten klaarkomen, maar dat zat niet meer in de puddingbuks.
Na nog wat penismassage, vroeg ik haar maar te stoppen, was iets teveel van het goede.
O sorry sorry, ze dacht nog steeds dat ik niet was klaargekomen.
Ja het is oke
Zij ging zich opfrissen in de badkamer en ik kleedde mij ook weer aan.
De andere klant bij Anna vertrok inmiddels ook.
Dus ja ook bij Sofia wat mixed feelings, is niet echt knap en heeft vreemd figuur.
Maar de sex, was oke.

Geen herhaling voor mij met Sofi en ook niet met Anna.

Allebei wel aan te bevelen voor een half uurtje sex pijpen zonder en eventueel neuken zonder maar dat kost extra.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan