Recensie Sofia (Roe), Den Haag, Geleenstraat 45 k3 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mr_sunshine86

Stamgast
290
21/09/22
384
24
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Tot mijn verbazing nog geen thread op dit forum over Sofia. Eerder vanavond Alexia bezocht, zie recensie, en na een fantastische pijpbeurt en neuken in twee standjes (waarvan de cowgirl) echt kort, werd ik gemaand om 'snel te komen' - waarbij ik besloot om mijn kruid nog even te bewaren voor een 2e ronde.
Laura was helaas weg, toen viel mijn oog op een jonge slanke brunette met geblondeerd haar (dus eigenlijk moeten we dan blondine zeggen?) - die uitnodigend naar me wenkte.
Ook Sofia pijpt top. Eerste standje Sofia boven op, met veel oogcontact ook en ik kon goed haar billen en borsten aanraken, ze heeft echt een goddelijk lijf. Daarna het kwartiertje vol gemaakt in doggy, heerlijk klaar gekomen en met een voldaan gevoel weer de auto in. Avondje Geleenstraat weer geslaagd :)
Sofia kan ik zeker aanbevelen - het is echt een lekker ding en maakt ook makkelijk contact.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Het onvermijdelijke is toch gebeurd. Ik heb Sofia met een bezoekje vereerd. De laatste tijd ben ik een paar keer per week in de Geleenstraat te vinden om onder meer mijn hoofd leeg te maken en ook om te kijken of er leuke dames zijn. 😉 In dat kader vielen Sofia, Ilona en haar andere buurvrouw mij op. Ik ben daar een aantal keren gepasseerd en dat vielen Sofia en haar buurvrouwen ook op. In mijn achterhoofd moest ik mijn verwachtingspatroon bijstellen, omdat ik meestal voor services ga die je vaker in prive huizen/ontvangst krijgt dan bij de ramen (op een paar uitzonderingen na).

Dat was een van de redenen dat ik aarzelde om Sofia of haar buurvrouwen te bezoeken. Bij de keren dat ik de ramen passeerde van Sofia en haar buurvrouwen merkte ik een verschil in benadering. Ilona koos voor de directe aanpak (handgebaren en naroepen), terwijl Sofia een wat subtielere aanpak (glimlachen en lang oogcontact) hanteerde. Ik had last van keuzestress tussen Ilona en Sofia, maar ik hakte uiteindelijk een knoop door. Het zou voor mij Sofia worden, vanwege haar zachtere uitstraling en subtielere aanpak.

Nadat ik de knoop doorhakte, benaderde ik haar bij het raam en gaf ze aan dat het € 50,- was. Ik heb niet om extras gevraagd, omdat ik die behoefte niet had op dat moment. Vervolgens ging ik naar binnen en zag ik Ilona en de andere buurvrouw. Op de kamer aangekomen gingen we beiden uit de kleren en gaf ik Sofia haar geld. Ook gingen we allebei apart van elkaar even wassen. Vervolgens kon ik op bed liggen en gaf ik aan dat ik van soft en slow hou. Sofia hield daar rekening mee. Bij het pijpen viel op dat ze variatie had, maar dat de timing nog iets beter kon. Ze ging net iets te snel over van de ene handeling naar de andere handeling, terwijl ik juist genoot van de ene handeling.

Na het pijpen deden we twee standjes. Het eerste standje was dat zij bovenop klom. Ik kon af en toe in haar prachtige ogen kijken en ik zag verder dat ze een prima gevormd lichaam heeft. Vervolgens kwam ik bovenop haar. Daarna maakte ze het af met een handjob.

Wat mij betreft een behoorlijk geslaagd bezoekje. Een kleine kanttekening: dat gestrooi met baby come kan wel iets minder. Zou ik Sofia nog een keer bezoeken? Ik denk het wel als ik behoefte heb aan basic sex.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan