WHEM Sofia Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Alleen via de app. Heeft een korte lontje, toen ze in Amsterdam zat vroeg ze €250 voor 1 uur. Kan verder ook niets over deze trans vinden. Wellicht kan je het proberen, maat of het de investering waard is.
 
Alleen via de app. Heeft een korte lontje, toen ze in Amsterdam zat vroeg ze €250 voor 1 uur. Kan verder ook niets over deze trans vinden. Wellicht kan je het proberen, maat of het de investering waard is.
Waaruit bleek haar korte lontje? Bij paar vragen op de block of? Dame is hier vaker geweest en ziet er wel super uit maar heb door haar foto's en advertentie het idee dat ze een beetje uit de hoogte doet.
 
Waaruit bleek haar korte lontje? Bij paar vragen op de block of? Dame is hier vaker geweest en ziet er wel super uit maar heb door haar foto's en advertentie het idee dat ze een beetje uit de hoogte doet.
Je kent dat wel toch, dat uit de hoogte doen. Weinig geduld hebben, hoge prijzen vragen. Het kan in het echt ook anders zijn he. Het beste is als jij het even gaat proberen en dan verslag hier doet.:)
 
Je kent dat wel toch, dat uit de hoogte doen. Weinig geduld hebben, hoge prijzen vragen. Het kan in het echt ook anders zijn he. Het beste is als jij het even gaat proberen en dan verslag hier doet.:)
Ik moet mn eerste trans ooit nog bezoeken dus eer dat ik me daaroverheen heb gezet zal de desbetreffende dame, naast aantrekkelijk zijn, ook een positieve vibe/recensie moeten hebben. Dus nee, ik ga niet op goed geluk een gokje wagen.
 
Ik moet mn eerste trans ooit nog bezoeken dus eer dat ik me daaroverheen heb gezet zal de desbetreffende dame, naast aantrekkelijk zijn, ook een positieve vibe/recensie moeten hebben. Dus nee, ik ga niet op goed geluk een gokje wagen.
Zou ik ook niet op gokje wagen voor je eerste bezoekje. Eerst goed onderzoek verrichten naar de dames.
 
Ik moet mn eerste trans ooit nog bezoeken dus eer dat ik me daaroverheen heb gezet zal de desbetreffende dame, naast aantrekkelijk zijn, ook een positieve vibe/recensie moeten hebben. Dus nee, ik ga niet op goed geluk een gokje wagen.
Als eerste bezoek, maar eens voor een raam trans gaan. Mocht het tegenvallen, is het in ieder geval, minder pijnlijk voor je bankrekening. 😉
 
Kort lontje, kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Heb je enig idee hoeveel appjes de gemiddelde trans krijgt? Het percentage dat ook daadwerkelijk komt opdagen... en dan om van de vele drooggeilers, nog maar niet te spreken. Ik zou er op z'n minst, jeuk onder mijn nagels van krijgen.
 
Als eerste bezoek, maar eens voor een raam trans gaan. Mocht het tegenvallen, is het in ieder geval, minder pijnlijk voor je bankrekening. 😉
Een paar keer langsgeweest het afgelopen jaar maar ik vind het belangrijk dat ze supervrouwelijk en bottom is. Op de Wallen vond ik het in ieder geval erg tegenvallen. Sofia vind ik erg aantrekkelijk. Maar Bruna, Rita, Pia en Evana ook.
 
Op de wallen heb je Emily die daar al heel lang staat. Ik had een wat mindere ervaring maar misschien had ze haar dag niet. Kostte me ook niet veel. Zag haar vorige week staan en ik moet zeggen dat ze wel vrouwelijk is. En ze is bttm.
Lees wel dat ze bare doet maar dat is geen verplichting als ik de recensies zo lees. En die recensies zijn voor het grootste gedeelte goed.
Spreekt ook Nederlands wat toch wel een pluspunt is. In de recensies staan haar werkuren en dat is in ieder geval overdag en niet in het weekend. Naambordje op de deur dus kan niet missen. Zou het gewoon proberen. Speel zelf ook met die gedachte...
 
Een paar keer langsgeweest het afgelopen jaar maar ik vind het belangrijk dat ze supervrouwelijk en bottom is. Op de Wallen vond ik het in ieder geval erg tegenvallen. Sofia vind ik erg aantrekkelijk. Maar Bruna, Rita, Pia en Evana ook.
Bedoel je deze Bruna en deze Pia? Bruna ziet er m.i. wel heel vrouwelijk uit, maar heeft geen borsten, Pia heeft inmiddels een jaar haar silicoontjes.

PS Ik heb van deze 4, alleen met Pia ervaring, zie daarvoor mijn recensie alhier.
PS² Let wel en vrijwel zonder uitzondering, lullen ladyboys, shemales, transseksuelen en travestieten, er meerdere centimeters bij, aan hun 3e beentjes🍆. De gangbare meet-methode, is van het sterretje, over het perineum, tot aan het piesgaatje.🤔
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan