• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

WHEM Sofia, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Absoluut een aanrader! Afgelopen week bij haar geweest. Half uurtje met pzc voor 140 euro. Topprijs als je bedenkt dat er Oekraïense dames zijn van dik in de 40 (wel met een goede staat van dienst, maar ook bepaald niet meer met de lijven die ze twintig jaar geleden hadden) die inmiddels 180 euro voor een half uur vragen.
Sofia heeft een heerlijk jong lijfje. Ze nam alle tijd om zich oraal door mij te laten verwennen, pijpte heerlijk, reageerde uitstekend toen ik haar vroeg iets langzamer te gaan en het neuken in doggy was ook super. Ik hield het niet helaas niet erg lang vol. Ze kletst ook leuk hoewel ik na m'n hoogtepunt wel vrij vlot weer buiten stond :-), maar mij hoor je niet klagen.

NB Dame wisselt in vrij hoog tempo van standplaats. Ze zei dat ze al in Eindhoven, Den Haag en Amsterdam had gezeten. Nu dus even in Utrecht, maar voor hetzelfde geld is ze morgen alweer ergens anders.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan