Recensie Sofie/Audrey, Hilversum (voorheen Bussum) 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mucevol

Wandelaar
29
16/08/21
49
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Anders
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/jane-zoekt-haar-tarzan_7576916
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Audrey - Hilversum
Ongeveer weekje geleden had ik gevraagd of iemand ervaring had met deze dame. Helaas geen reacties, dus moest zelf maar op onderzoek gaan.

Afspraak via WhatsApp gemaakt ging heel makkelijk.
Ik had een afspraak gemaakt voor buitensex, ze ontvangt ook thuis.
Bij aankomst haar even geappt dat ik er was en ff snel gevraagd of een kleine speciale kledingverzoek nog kon. Dat was mogelijk.
Kreeg van haar aanwijzingen waar ik moest parkeren en waar ik heen moest.

Bos paadje ingelopen en moest even op haar wachten. Ik liep even heen en weer en zag toch wel wat mensen voorbij komen(mensen die een boswandeling maken, hond uit laten of misschien wel ook voor wat spannende buiten activiteiten daar zijn).

Naar een kleine boswandeling gemaakt te hebben haar weer even geappt ze komt over enkele minuten eraan. Die enkele minuten werden iets langer. Ik maakte me wel beetje zorgen, mogelijk een lolbroek die mij hier laat komen voor niks? Kreeg weer een appjes dat ze eraan komt. Gelukkig zag ik haar van een afstand aanlopen.
We gingen samen lopen naar de plek van de activiteit. Babbeltje gemaakt, ze is heel erg makkelijk in omgang.
Op het plekje aangekomen midden in het bos. Plekje is mooi omringd met bomen en bosjes. Kleedje op de grond. En we gingen aan de slag.
Mooi pakje daaronder, met mooie netkousen die ik speciaal had gevraagd.

Had haar lekker gebefd, en ze genoot er van.
Haar pijpkunsten MC waren voldoende, misschien omdat ik meestal ZC wordt gepijpt.
Tijdens het pijpen heb haar ik haar gevingerd, ze werd nat, een squirtje die gewoon lekte. Heerlijk.

Ze is lekker actief bezig, ze ligt niet passief op haar rug. Zij bovenop. Verschillende standjes. Uiteindelijk ben ik in haar lekkere kutje gekomen.

Even nog gebabbeld tijdens het aankleden
Leuke meid. Haar leeftijd is denk wel ietsje hoger dan haar advertentie, maar ze ziet er zeker nog lekker uit naar mijn mening.

Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Topper. Heel geil. Laat mondje en gezicht gewillig onderspuiten. Zeer onderdanig. Houdt van een harde aanpak wanneer je haar kut of mond neukt. Vanzelfsprekend wel met respect. Laat zich ook pakken door meerdere mannen en into vrouwen. Let op en maak goede afspraken. Ze kan zomaar ineens afhaken omdat ze soms niet goed haar planning maakt. Ontvangt in Hilversum en soms in Bussum met een vriendin.
 
Ook ik heb afgelopen zomer met haar afgesproken voor een buitendate (was hier toen nog niet actief).
Maar app contact verliep vlot, alleen eenmaal op plaats van bestemming had ik ook inderdaad even radiostilte, was ook bang dat ze niet kwam.
Maar kreeg uiteindelijk een appje dat ze onderweg was en niet veel later was ze er.
Het is een mooie dame om te zien. de plek waar het gebeurde is mooi beschut en je kan er goed losgaan.
Wat me ook opviel is hoe lenig ze is wauw!
Als het weer wat warmer is wil ik zeker weer buiten met haar afspreken, wat een topper dit!
 
Het idee van een buitendate trok mjj ook en daar ik van de week in de buurt van Hilversum was Sofie benaderd of een buitendate mogelijk was. Duurde even voordat ik reactie kreeg maar uiteindelijk een afspraak kunnen maken. Zoals mij voorgangers beschrijven discrete plek waar je lekker los kan gaan. Kleedje op de grond en alle variaties gehad. Stevig gevingerd waar zij m.i. wel van genoot gezien de mate van natheid. Al pijpend heeft Sofie mij een intens orgasme bezorgd. Weer een ervaring rijker.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag heb ik Sofie mogen bezoeken. Zij stond namelijk heel hoog op mijn lijst om een keer bezocht te hebben.

Ze is heel erg vriendelijk, communiceert tijdig en maakt goede afspraken. Al met al, een aanrader!

Bij binnenkomst een leuk huisje, sfeervol ingericht in de slaapkamer met allerlei lampjes voor de sfeer. Ze begon me al gelijk goed te teasen, waarop we elkaar begonnen te strelen. Ze pakte mijn penis beet en ik begon haar te zoenen. Hierna ging ik over naar nek om de spanning op te krikken (wat het eigenlijk al was, maar vond dat toch wel erg geil).

Uiteindelijk over naar pijpen zonder condoom, man man man! Ik ga er zeker niet over liegen en ben echt in tijden niet zo goed gepijpt. Sofie weet hoe ze dit vakkundig kan aanpakken. Mijn penis ging in haar mond, waarbij ze m'n ballen ook ging zuigen.

Vervolgens gingen we over naar doggystyle, favoriete standje van mij om eerlijk te zijn. Hierop gaf ik haar goede 'backshots' en spanken op haar heerlijke kont, waarop ik goede stoten kon geven. Dit was echt geweldig, lekker in haar kontje neuken.

Ik kan uiteraard meer vertellen over de gehele bezoek, geloof mij, ik zeg het tegen jullie allemaal. Sofie is elke cent waard, bezoek haar maar eens en er is geen woord gelogen. Een toppertje, wees alsjeblieft zuinig met haar! 😇
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/zo-heeet_7576916
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs had ik wel weer eens zin in een nieuwe dvp van eigen bodem naast al dat rondreizende Oost Europees privéontvangst geweld. De laatste tijd ook erg weinig interessant nieuw talent dat in mijn straatje valt dus verandering van spijs doet eten zegt men. 😝

Appcontact met Sofie ging traag en ik kreeg pas na een paar dagen geduldig af en toe appjes gestuurd te hebben eindelijk een normale reactie van haar en daarna was de afspraak snel gemaakt. Gekozen voor een cardate omdat ze niet meer thuis ontvangt ivm de buren en ik niet into buitensex ben en al helemaal niet met dit koude weer brrr. 🥶

Onderweg naar de opgegeven locatie regelmatig appcontact met Sofie gehad maar bij aankomst was het bij mij ook plots radiostilte. Nog 10 minuten braaf op haar gewacht en nadat ik haar appte dat ik na 5 minuten weer zou vertrekken kreeg ik snel een reactie van haar terug en arriveerde ze in haar auto waarna we naar een discrete plek reden. Ze zei dat ze altijd zenuwachtig was voor een afspraak dus vandaar de radiostilte.

Ik was best paranoïde aangezien het echt jaren geleden is geweest dat ik het in de auto heb gedaan met een nieuwe dame in een onbekende omgeving maar Sofie was er vrij relaxed onder dus knop in mijn hoofd omgezet, go with the flow en gelijk aan de slag. Ze ziet er girl next door uit, prettig om te zien, slank maar niet superstrak, cupje B en ze had het visnetpakje aan van de zwartwit foto uit haar advertentie. Even snel zoenen, leuning naar achteren, tissues en babydoekjes in de aanslag en binnen handbereik, broek naar beneden en terwijl ik schichtig naar buiten keek ging ze aan het werk. Ze pijpt gulzig en sloppy erop los en de ballen werden ook erbij gelikt. Ik hield haar loshangende haar vast in een knotje, neukte iets te hard in haar keel met mijn handen op haar achterhoofd waarop ze tegenstribbelde dus liet ik haar hoofd los en liet ik maar haar ding doen terwijl ze me aanmoedigde om haar te vingeren en een poos later zichzelf vingerde met mijn pik in haar mond. Eigenlijk was ik niet van plan om te neuken want het is altijd zo krap in de auto maar ik zei uit geiligheid dat ik haar wilde neuken waarop ze zei om naar de achterbank te gaan of lekker naar buiten (7 graden). 😅 Maar snel naar de achterbank geklauterd met mijn broek op mijn enkels. Condoom erom, even weer hard pijpen en in reverse cowgirl ging ze tekeer. Sofie houdt van een stevige beurt en vrij gauw na een paar keer hard op mijn pik gereden te hebben voelde ik het opborrelen en spoot ik snel het rubbertje vol. Daarna de boel snel schoonmaken, door de beslagen ramen koekeloeren of alles nog veilig was, afgerekend en na een tijdje napraten haar weer netjes terug naar de auto gebracht.

Samengevat: weer eens iets anders wat ik normaal gesproken altijd doe maar op zich een prima date gehad met deze relaxte maar gewillige Sofie. Voor herhaling vatbaar maar dan wel op een normaal bed. 😝🤦🏻😅
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/cum-je-je-opwarmen-aan-mijn-heerlijke-liefje-_7576916
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dit jaar de maand april voor het eerst met Sofie afgesproken na het zien van haar adv,
Dus toch mijn stoute schoenen aan gedaan en contact gezocht.
Via whats app en na meer contact gewoon bellen om met elkaar aftespreken.
Door het mooie weer een paar keer met Sofie afgesproken.
De eerste date was een pijp date op een bijzondere locatie tussen de stenen waar zo nu en dan mensen voorbij liepen dit maakte het extra spannend.
Ze kan rustig en diep pijpen en als je haar netjes gebruikt mag je ook haar hoofd beet pakken dit maakte het extra geil.
Waardoor de date snel voorbij was.

De date daarop zijn we naar een andere afegelegen plek geweest in het bos en dit was net zo als de andere dates prima.
De laatste date ben ik achterop bij haar op de fiets gestapt en zijn we het bos ingereden.
Daar ben ik ik lekker gepijpt en heb haar lekker gebeft en na een lekker standje kon ik me niet meer inhouden.
Elke date een stap verder en dat maakt het steeds leuker.
Sofie is denk ik tussen de 36 en 42 jaar.
Ze heeft een fijn postuur die je lekker beet kunt pakken.
Ze heeft een spontane vrolijke babbel
En ziet er goed uit.
Ze kan best wat heben zacht en stevig.
Dus wees voorzichtig en wie weet heb jij ook een keer een leuke date.
Gr ed
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1949867-sofie
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laatst voor de 3de keer langs geweest bij Sofie.
Ik was onwijs geil en kon niks leuks vinden. sofie haar link op kinky was offline maar ze had me ooit gezegd dat ik altijd kon appen.
Na nog geen 15 seconden kreeg ik al antwoord en was ik al onderweg.

Ze kan zich heel onderdanig opstellen bij de juiste klik en moedigd je dan ook aan om haar haar te pakken en haar te sturen tijdens het pijpen.
haar deepthroat skills zijn echt super. Ik mocht haar ook zelfs keelneuken. Daarna lekker klaar gekomen in haar mond.
De seks kan net zo ruig als het pijpen, ik pakte haar lekker van achter terwijl ik haar haar pakte en haar hard en diep neukte.
tussendoor hebben we lekker zitten praten. ze is een leuke vrolijke meid waar je een goed gesprek mee kan hebben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan