Recensie Bella, Amsterdam Osdorp 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Newcummer

Newbie
15
17/05/23
6
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7945824-bella
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt met een half Braziliaans en half Koreaanse dame Bella gemaakt.

De prijs voor een uur was 200 op Kinky.

Dus contact whatsapp gevraagd voor extra kosten. Plotseling wilde de dame 50 euro extra voor klaar komen in mond. Ik wees de dame erop dat dit niet zo op Kinky stond, vervolgens kwamen wij overeen dat het 200 inclusief klaar komen in mond is.

Ik ging dus naar Osdorp (voor mij 40 min rijden) en een redelijk uitziende dame van 33 (naar eigen zeggen) opende de deur.

Na kort even leren kennen mocht het plezier beginnen. Het was redelijk, na een kwartier was (na mijn idee) de eerste ronde alweer voorbij.

Even een beetje kletsen, de dame trok tot mijn ongenoegen weer de kleren aan, had ook eten besteld dat ieder moment kon arriveren - in mijn tijd???

Ik wilde dus na nog een kwartiertje een tweede ronde doen, ik was er tenslotte maar een half uur geweest op dit moment en de dame zij dan doodleuk dat dat wel kon, maar ik daarvoor moest betalen...

Ik zei dan dat ik voor een uur had betaald en dat daar normaliter wel een tweede ronde moest kunnen. Daar was de dame niet mee ens.

Ik ging dan boos opstaan, zei had kennelijk wel door dat ik boos was en begon te zeggen sorry, sorry, sorry, ik trok mijn kleren aan en zij dat zei dat wel op internet terug kan vinden.

Zodoende...

Omdat zij wel door had dat zij een fout heeft gemaakt had zei ondertussen haar advertentie bij kinky verwijdert.

Dame is naar eigen zeggen 10 dagen in Amsterdam.

Ik houd het wel in de gaten, mocht zij nog een keer een advertentie onder een ander naam plaatsen, dan plak ik de link hier wel bij...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan