Recensie Sofony, Brasschaat (vh Dendermonde) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
2
09/05/25
5
2
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sofony-in-dendermonde.html
Totale kosten (in euro)
150
Vrijdag bij langs geweest, prachtige verschijning. Bij ontvangst tot mijn verbazing in het Nederlands aangesproken. Spreekt vlot Nederlands, Frans en Engels. Kussen sensueel en meegaand. Pijpt geweldig, strak en nat kutje. Een aangename verrassing en voor herhaling vatbaar.

Deze ook bezocht enkele weken geleden, zat toen in Mortsel.
Spreekt idd wel wat Nederlands.
Was toen vriendelijke dame, met goeie service imo. Ik had haar 30min met anaal genomen. Anaal was wel maar 1 positie, maar je kon erop doorstoten - heeft een typische latina kont 😁.

Was enkele dagen later al terug weg, en duikt nu terug op.

Deze dame had al een tijd mijn interesse. Was tongzoenen okay en werd de tijd netjes vol gemaakt? Ik zie bij recensie van butterfly lips wel anaal als extra maar geen beoordeling. Zat het er wel bij?
Deze ook bezocht enkele weken geleden, zat toen in Mortsel.
Spreekt idd wel wat Nederlands.
Was toen vriendelijke dame, met goeie service imo. Ik had haar 30min met anaal genomen. Anaal was wel maar 1 positie, maar je kon erop doorstoten - heeft een typische latina kont 😁.

Was enkele dagen later al terug weg, en duikt nu terug op.
Anaal in één positie, welke positie?

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sofony-in-dendermonde.html
Totale kosten (in euro)
200
Ik heb Sofony vandaag bezocht. Ze veranderd nogal eens van naam is mij opgevallen, maar de foto's blijven altijd wel herkenbaar. Haar heupen en kont zijn in werkelijkheid wel een stukje steviger als op de foto's, maar ze is niet dik. Lekker latina zandloper figuur en een knap gezicht. Ik heb een uur met anaal genomen. Over de sex kan ik kort zijn. Verwacht geen uitgebreide GFE, tongzoenen niet, wel gewoon zoenen met de tanden op elkaar. Ik vroeg of ze het lekker vond om gerimd te worden en ze zei dat ze dat graag wilde. Helaas kon ik het zoenen daarna helemaal vergeten, want: 'You licked my ass...'
Sofony is een goedlachse leuke meid. Ik heb haar stevig en lang in haar dikke kont geneukt. Zo lang dat ze er over klaagde. Vervolgens gaf ze me een massage. Normaal boeit me dat niet, maar ik moet zeggen dat ik het deze keer lekker vond. Vervolgens nog een beurt in haar poes, nog even wat gekletst en toen was het uur om. Geen spijt van, geen herhaling maar zeker het bezoeken waard.

Terug
Bovenaan Onderaan