Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVolgende keer je pilletje wat vroeger pakkenwat doe je dan ?
Dat is het gevaar van heel lang wachten tot je weer "mag" van jezelf. De verwachtingen worden hooggespannen en juist daardoor ligt teleurstelling op de loer.Heel de vakantie geen dame bezocht, dus dat leek mij een goede afsluiter.
Ja! "Gelachen dat we hebben"! Wij toch... hij zo niet...Deze moet eigenlijk in de topic humor ,![]()
Zo -beetje gelijkaardig- heb ik er ook eentje meegemaakt!Echt bij de dames zelf geen heel grote bloopers gemaakt. Mijn grootste blooper blijft beperkt tot in het verkeerde hotel op de kamerdeur kloppen.
Tsja... het gewoon houden bij "Wat ben jij mooi"! Werkt altijd!Een keer in het spijkerkwartiet Arnhem, mooie jongedame ik betaald zeg ik voor de seks dat ze leek op een beroemd persoon(weet niet meer wie) blijkbaar was ze daar geen fan van want ze trok een afkeurend gezicht en de seks was niks meer
Maar goed dat je niet gezegd hebt: 'Je lijkt op je moeder……'Een keer in het spijkerkwartiet Arnhem, mooie jongedame ik betaald zeg ik voor de seks dat ze leek op een beroemd persoon(weet niet meer wie) blijkbaar was ze daar geen fan van want ze trok een afkeurend gezicht en de seks was niks meer
Een keer met een gast in de struiken beland voor de disco...gingen we erna weer terug de disco in. Werd er door vriendinnen gevraagd wat ik had gedaan. Hoezo? Nou je hebt allemaal takjes en blaadjes in je haar...ohhhh ehhhh...voor takkenwijf gespeeld en hij was de bosjesman
Oja nog een. Mijn man pijpen achterin de auto van mijn ouders. Mijn vader reed. Op gegeven moment komt hij klaar en spuit in mijn haar hahahaha. Dus mijn moeder vroeg wat ik aan het doen was...ehhh iets met gekke gel was het antwoord..