Wat is jouw grootste blooper bij een (sex) afspraakje?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
☺️ik heb eens een trio gedaan , met twee prachtige dames , heerlijk naar boven en aan de gang , wat een prachtige lichamen , 😫maar ze konden doe wat ze wilden heerlijk proberen te pijpen en meer , maar hij werd niet hard 😱t lukte niet ! 🫣dames netjes betaald , en naar huis gereden en onder het rijden werd meneer snoei hard 🤭wat doe je dan ? …………..☺️

Heel de vakantie geen dame bezocht, dus dat leek mij een goede afsluiter.
Dat is het gevaar van heel lang wachten tot je weer "mag" van jezelf. De verwachtingen worden hooggespannen en juist daardoor ligt teleurstelling op de loer.
Ik zou in zo'n geval voor een al lang bekende en vertrouwde dame kiezen. Mogelijk zou in een dergelijke setting jouw "ongelukje" wel overkomelijk zijn geweest.

Als dit blooper is ok dan, heel vele jaren terug in de begin jaren van het wandelen bij één van de allereerste keren, lekker nerveus bij Dame was leuke knappe Italiaanse ( Roemeens dus, wist ik veel toen) maar heel knap en jong, we beginnen ons uit te kleden, en ze neemt hem vast en bloops handje was gevuls en ik stond er met broek op de enkels, kon ze optrekken en vertrekken.....................
Gelukkig maar één keer gebeurt.

Echt bij de dames zelf geen heel grote bloopers gemaakt. Mijn grootste blooper blijft beperkt tot in het verkeerde hotel op de kamerdeur kloppen.
Zo -beetje gelijkaardig- heb ik er ook eentje meegemaakt!

Behoorlijk laat in de nacht kwam ik eindelijk aan op m'n hotel in Singapore (ik haat die nachtvluchten)... en er loopt daar een aantrekkelijke blondine op high heels driest door de hotelgang. Plots komt ze naar mij toe: "What hotel is this"?
"Damn that taxi dropped me off at the wrong hotel"!

Was dus een Russische 'working girl' op zoek naar haar klant!

Een keer met een gast in de struiken beland voor de disco...gingen we erna weer terug de disco in. Werd er door vriendinnen gevraagd wat ik had gedaan. Hoezo? Nou je hebt allemaal takjes en blaadjes in je haar...ohhhh ehhhh...voor takkenwijf gespeeld en hij was de bosjesman😂
Oja nog een. Mijn man pijpen achterin de auto van mijn ouders. Mijn vader reed. Op gegeven moment komt hij klaar en spuit in mijn haar hahahaha. Dus mijn moeder vroeg wat ik aan het doen was...ehhh iets met gekke gel was het antwoord..

Een keer in het spijkerkwartiet Arnhem, mooie jongedame ik betaald zeg ik voor de seks dat ze leek op een beroemd persoon(weet niet meer wie) blijkbaar was ze daar geen fan van want ze trok een afkeurend gezicht en de seks was niks meer
Maar goed dat je niet gezegd hebt: 'Je lijkt op je moeder……'
Een keer met een gast in de struiken beland voor de disco...gingen we erna weer terug de disco in. Werd er door vriendinnen gevraagd wat ik had gedaan. Hoezo? Nou je hebt allemaal takjes en blaadjes in je haar...ohhhh ehhhh...voor takkenwijf gespeeld en hij was de bosjesman😂
Oja nog een. Mijn man pijpen achterin de auto van mijn ouders. Mijn vader reed. Op gegeven moment komt hij klaar en spuit in mijn haar hahahaha. Dus mijn moeder vroeg wat ik aan het doen was...ehhh iets met gekke gel was het antwoord..

Als tiener een keer met een meisje bij mij thuis naar mijn kamer. Vraagt mijn moeder waarom. Zegt ik: ik heb mijn electrische gitaar laten zien. Zegt mijn jongere zus: Waarom heeft ze haar T-shirt dan binnenste buiten? (Maar ja, zij was geen DVP. Paar jaar later wel de grootste groupie van Nederland….

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan