WHEM Sofy Tilburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

henk0824

Newbie
6
06/10/21
0
Iemand ervaring met Sofy?
Ze is al best een tijdje actief.

 
Speel ook al langer met de gedachte, en wacht even af of hier iemand een ervaring achter laat.
Op Hookers stonden wel wat recensies op, en als ik even in de grijze massa zoek waren die een beetje verdeeld, ik wacht een recente ervaring wel af.
Het profiel geeft aan klaarkomen in mond, en de tekst ook, maar tongzoenen dan weer niet, en als ik tussen die twee zou moeten kiezen ga ik voor tongzoenen, dit houd me dus als het ware tegen, is absoluut een must voor mij.
 
Laatst bewerkt:
She is terrific. I used to visit her in Amstelveen, and man she could French kiss! I loved fucking her but lately she has been receiving in Tilburg which is far from me even in Netherland's standards tbh. I miss her. You will not regret, just be nice to her. French kissing is absolute top notch.
 
I've been to her, she can't give a blowjob at all (small mouth), licks the shaft and only the cap. Pzc and spray some kind of lubricant on it first. No repeat for me
It's possible, but with me it was completely the opposite. But it has also happened that girls who were good on bed with others didn't treat me well. That's the world we live in lol.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan