Sokken aan of uit.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat doen we met de sokken

  • Sokken aan

  • Sokken uit

  • Draag geen sokken dus met bezoek ook geen sokken aan.


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Bij mij ,kousen uit. Bij haar als ze niks draagt vraag ik achter nylonssoks.ik vind fijn om dat aan te raken en kussen Enzo. Wordt er opgewonden van. Maar naakte voeten, dat vindt ik niks is afknapper
Bij mij is dit ook een absolute must. Kousen zijn mijn dada. En hoe mooi een dame ook mag zijn, en dan spreek ik over een raamdame, wanneer ze geen nylons draagt, vertik ik het om binnen te gaan. Raar maar waar. Ook lelijke voeten stoten me af.
 
Toch nog aanzienlijk meer mannen die de sokken aanhouden dan ik had verwacht. Vraag me gelet op de reacties nog steeds af waarom dit zo is.

Het idee dat je je sokken aanhoudt is voor mij vreemd. Ik douche sowieso eerst in een salon of privéhuis, mits dat kan, dus dan gaan de sokken toch al uit.
Zou wel heel raar zijn als ik ze daarna weer aandeed:sneaky:
 
of in een joggingpak
Ik zou dat wel leuk vinden. Ja, ik ben een rare. Waarom? Omdat de lingerieshow bij het voorstelrondje zo weinig aan de verbeelding over laat.

Het lijkt me juist leuk om als een kadootje een dame "uit te pakken" en verrast te worden wat er in bijvoorbeeld een joggingpak verstopt zit. Echt lekker.

Ooit een keer een dame bij een huis gehad die zich nog niet had kunnen omkleden en in haar gewone kloffie kwam voorstellen. Voor haar gekozen en vervolgens "uitgepakt". Dat was zo heerlijk.
 
Uit, anders vind ik het niet sexy 🤷‍♂️ op de een of andere manier 🙈. Mijn voeten zijn wel altijd netjes verzorgd en gewassen, en ik doe altijd efkes schone sokken aan als ik ga… 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan