Recensie Som, Mystique, Den Haag 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Ja jammer want ze is echt mooi en ook wel lief...maarja jammer....ik ben wel blij voor de anderen die wel hun gang konden gaan😉👍 maarja ik ben kleine man met een enorme buik, gouden tanden op me kunstgebit🤣, tattoeages, en een enorm kunstgebit waar een paard jaloers op is ....🤣 Ze deed wel dr best maar ik had dit keer pech🤣👍😉
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook weer bij Som geweest.
Man man man, wat een godin is het toch.
Ietsje aangekomen inderdaad (buikje), maar dat zal er zo weer af zijn.
Het was weer een halve sex-beleving bij haar, ze deed relatief veel pussy sliding, en heb haar daarom weer extra gegeven (qua financiën 😉).
 
Ik ben ook weer bij Som geweest.
Man man man, wat een godin is het toch.
Ietsje aangekomen inderdaad (buikje), maar dat zal er zo weer af zijn.
Het was weer een halve sex-beleving bij haar, ze deed relatief veel pussy sliding, en heb haar daarom weer extra gegeven (qua financiën 😉).
Een beetje pumpui vind ik juist heel aantrekkelijk. Dan vallen mijn eigen extra kilo's ook niet zo op.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/den-haag/587508-som
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen week voor het eerst bij Som geweest. De Buurman had al een ervaring bij MTT en dat was ongeveer een jaar geleden met Way, deze was erg goed bevallen. Som had mijn interesse al langer door de reviews, dus voor een uurtje gereserveerd. Ze deed zelf toevallig de deur open waarbij ze gelijk al wat flirtte. Ik wist niet goed wat ik moest verwachten van haar uiterlijk maar ik vond haar een mooie vrouw. Leeftijd zo 40-45, maar een erg mooi strak lichaam en een lief gezichtje. Even douchen en liggen maar. Het flirten ging door, waardoor het ijs al snel gebroken was. Ze vroeg nog of ik meer dan een keer wilde klaarkomen, zodat ze haar massage daarop kon aanpassen. Ik wilde wel eens zien of ze me twee keer tot een hoogtepunt kon laten komen. Zo gezegd, zo gedaan. Massage was erg fijn, niet te hard en niet te zacht. Af een toe wat teasen wat ik heerlijk vind bij zo'n massage, maar het had nog vaker gemogen. Even b2b op de rug, redelijk kort en alleen met haar borsten, en daarna omdraaien. Na het draaien voerde ze de spanning snel op en werd het steeds meer een geile bedoeling. Het achterstevoren pussysliden was hierbij wel mijn favoriet, al prikte het door de geschoren haartjes wel wat. Al snel lukte het om klaar te komen, ze bouwde het goed op en de Buurman heeft heerlijk zijn nakomelingen gelost.
Even schoonmaken en een tweede ronde, opnieuw omdraaien naar de buik. Ik weet niet wat ik had moeten verwachten, maar het was echt een herhaling van zetten. Eerst nog wel een iets langere ontspanningsmassage die overigens erg goed was. Hierna weer even kort b2b zoals bij de eerste ronde en omdraaien. Vanaf het rugmoment was het redelijk zakelijk aftrekken, wat niet tot een hoogtepunt heeft geleid. Ze deed wel erg haar best, maar Buurman had al wat lozingen achter de rug zullen we maar zeggen, dus de kans was ook klein.
Ik heb haar bedankt en ben heerlijk voldaan weer vertrokken.

Ergens had ik er meer van verwacht, ik kan me herinneren dat ik de massage van Way nog geiler vond, maar dat was dan ook 1 hoogtepunt en dus was de opbouw ook uitgebreider wat belangrijk is voor deze ervaring. De ervaring met Som voelde iets zakelijker, kan gebeuren natuurlijk. Al met al wel een fijne ervaring gehad. Iemand in de kamer naast de douche volgens mij ook, want daar kwamen zo nu en dan wat geluiden vandaan die voor de girlsreview gebruiker niet onbekend zijn ;). Extra's zijn overigens niet ter sprake gekomen. Denk dat ik de volgende keer weer een ander bezoek.

Groeten van de Buurman
 
Het is al weer een tijd geleden dat ik bij Som was. In mijn herinnering was het een heerlijke ervaring en ik kan me niets voorstellen bij de zakelijke benadering die je noemt. Juist heel ontspannen en toch ook opwindend.

Het leuke van Mystique Thai Thai vind ik dat alle dames daar anders zijn. Ik heb trouwens op dit moment geen behoefte aan afwisseling maar begrijp dat ik voor een goede nuru behandeling zeker bij Som moet zijn. Binnenkort vakantiegeld dus dat moet lukken.
 
Het is al weer een tijd geleden dat ik bij Som was. In mijn herinnering was het een heerlijke ervaring en ik kan me niets voorstellen bij de zakelijke benadering die je noemt. Juist heel ontspannen en toch ook opwindend.

Het leuke van Mystique Thai Thai vind ik dat alle dames daar anders zijn. Ik heb trouwens op dit moment geen behoefte aan afwisseling maar begrijp dat ik voor een goede nuru behandeling zeker bij Som moet zijn. Binnenkort vakantiegeld dus dat moet lukken.
Ik heb me misschien niet goed uitgedrukt, enkel de tweede ronde vond ik wat koeler, doelmatige. De eerste was top maar ook wat snel. Maar mag er niet over klagen, al bijzonder dat ze aanbied om je twee keer klaar te maken.
 
Ik heb me misschien niet goed uitgedrukt, enkel de tweede ronde vond ik wat koeler, doelmatige. De eerste was top maar ook wat snel. Maar mag er niet over klagen, al bijzonder dat ze aanbied om je twee keer klaar te maken.
Duidelijk. Ik kom nooit aan een tweede ronde toe. Na een eerste ronde al helemaal tevreden en uitgeput.
 
Ik ga en kan nooit voor een tweede ronde dus dan is de opbouw en afronding wellicht wat anders inderdaad. Ik had laatst weer een topervaring met Som waarbij het allemaal wat intiemer (rustig heren, ik bedoel hier geen extra's mee) en anders was dan normaal. Ze blijft mijn favoriet.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Totale kosten (in euro)
135
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na lange tijd heb ik Som deze week eindelijk weer eens bezocht. Ondanks dat het een tijdje terug was herkende ze mij nog, dat begon dus goed :) . Heerlijke massage en het gebruikelijke, gezellige geklets. Ik wordt er zelf ook wel ontspannen door eigenlijk. Wat heeft ze toch een heelijk lijf en lekker koppie. Wat ik ook wel leuk vond is dat ze er een heel andere routine op nahield dan dat ik mij van eerdere keren herinner. Dus toch weer verrassend in plaats van steeds hetzelfde... Som luistert heel goed naar wat je wil en lekker vindt, heeeeeerlijk! Na anderhalf uur weer de auto in, kan niet wachten tot de volgende keer!!
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteravond toch maar even gebeld om 90 min te reserveren bij Som. Ik kon geen VIP kamer reserveren, je moet iets vroeger komen dan. Ik reserveerde dus om 11 uur en om tien voor 11 liep ik naar binnen. Som kwam vrijwel gelijk en ja we gingen naar Vis. Ik ben een van de mannen die andere klanten liever niet ziet.

Zonder veel uit te wijden is de gehele trukendoos weer open gegaan en ik heb een heerlijke 90 minuten gehad. Ze is echt mooi, lief, en goed in alles wat ze doet.

Tijdens het kletsen kwam pijpen ter sprake. En ze baalde er echt van dat ze vaak gevraagd wordt om zonder condoom te doen. En dat ze helemaal geen extra's wil doen. De klant moet gewoon bij de gastvrouw vragen naar een dame die dat wel doet. Ik was het daar mee eens. Ik vind dat ik van haar al extra's genoeg krijg.

Herhalingsgevaar? Wederom levensgroot. Zo nu een biertje en het weekend in.
 
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/587508-som
Totale kosten (in euro)
135
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heren, al vele keren bij deze dame geweest maar toch maar weer eens een recensie. Som is en blijft een topper!
Vooraf altijd leuk die spanning, trap op en aanbellen. Vaste gastvrouw deed open en ik kon even wachten op de kruk achter het gordijntje. Som kwam bij ophalen, uitgebreide knuffel, leuk dat je er weer bent etc. Vanaf dat moment begon het vrolijke geklets, over Thailand, vakantie, vaak werken etc. Ik vind het altijd wel gezellig en help mij een beetje te ontspannen en na ongeveer 15 minuten werd het geklets minder en de spanning meer... Ze heeft mij heerlijk gemasseerd en tussendoor lekker teasen tot je helemaal gek wordt haha... Ik mag altijd overal aankomen maar wel met respect en daar geniet ze ook erg van. Som heeft mooie natuurlijke borsten, waar vind je die tegenwoordig nog? Op het einde werden mijn hoofd en nek nog even gemasseerd en kwam ze er nog even gezellig bij in de douche. Heerlijk genoten en weer ontspannen de deur uit.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Cupmaat
C
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week was ik in Den Haag. Ik wilde al best lang eens MTT bezoeken en als je dan toch in de buurt bent en de tijd had eens de daad bij het woord gevoegd en dus rond het middag uur met MTT gebeld, helaas waren Satang en Manouw op vakantie. Ik wilde een afspraak voor 17:15 maar 17:00 was voor MTT beter, ik had op het forum al gelezen dat je er slim aan doet om toch maar alvast een reservering voor de kamer te maken dus dat gedaan, en dan zou ik kijken wie er om 17:00 beschikbaar waren. Ik was rond 16:55 bij MTT, ik heb ff mogen wachten op de kruk, toen er iets later 2 dames zich lieten zien. Het bleek Som met iets grotere borsten en iemand anders, de namen werden nog niet genoemd. Met Som de trap opgelopen, ze zetten alvast de douche aan. Na het douchen op mijn buik gaan liggen, en een prima massage gehad, relatief veel gebabbeld wat hier vaker gebeurd had ik gelezen, en werd een al een beetje geteast, met de nagels aan mijn ballen. Na het omdraaien een meer dan aardige b2b massage gehad. Persoonlijk had de actie aan de voorkant wat langer mogen duren, maar ik kwam lekker klaar. Hierna nog ff 5-10 minuten een hoofd massage gehad. Na afloop zei ze dat op zondag weinig dames werkte omdat ze wat korter open zijn. Ik wil nog wel een keer terug voor Satang, of Som ook niet mis, helaas kom ik niet vaak in Den Haag.

Nog kleine toevoeging, op de weg naar beneden kwam een leuke jonge dame tegen, ik vroeg aan haar: Wie ben jij? Ze antwoorde Jasmin, waarop Som zei een nieuw meisje, ook daarvoor zou wel weer een keer terug willen gaan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan