Recensie Som, Mystique, Den Haag 4,56 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Verder dan wat? Extra's heeft ze zelden tot nooit gedaan volgens mij. Of bedoel je meer energie of passie?

Dat is echt super als een dame dat vraagt, zelfs 3 ja?

Miste laatste keer dit jaar de klik van voor corona met haar en toch wat ouder aan het worden dan ik voorkeur aan geef, maar misschien toch maar weer eens bij haar langs.
Ik bedoel zowel extra's als passie, energie, geilheid. Eigenlijk alles. En ik vind het altijd al erg fijn met Som.
Ik zou zeker weer eens bij haar langs gaan. Niet de jongste maar absoluut wel de lekkerste en liefste.

Laatst bewerkt:
Gisteren bij Som langs geweest. Ik ga echt niet iedere keer dat ik bij haar op bezoek ben geweest uitgebreid vertellen hoe lekker het was (ja ik vind haar erg leuk), maar mijn laatste bezoek is absoluut de moeite van een verhaaltje waard. De laatste voor 2025…

Verkleed als kerstman en met een volle zak, met cadeautjes voor haar en voor mijn andere favoriete dames van MTT liep ik vlak voor 11 uur naar binnen. Ik vind het altijd leuk om de dames op die manier te bedanken voor weer een lekker jaar.

Het bezoekje aan Som was extra speciaal. Ruim de tijd genomen om de cadeautjes uit te pakken en bij te praten na haar vakantie in Thailand. Uiteraard kom ik niet alleen voor een goed gesprek, maar juist door eerst wat te kletsen en te strelen voel ik me heerlijk ontspannen.

Som had al altijd een hele ondeugende manier om een goede pijpbeurt te simuleren, door langzaam net te doen alsof ze haar onderarm lekker tussen haar lippen nam. Uiteraard fantaseerde ik dan dat ze dit bij mij zou doen, maar dacht altijd dat ze dit niet als extra aanbood. Gisteren werd dus weer eens heel duidelijk dat het heel dom is om zomaar iets te veronderstellen. Misschien dat ze de kerstman wilde verrassen, één ding is zeker, Som wist me heerlijk te bevredigen. Of ze dit bij iedereen doet weet ik niet. Misschien alleen bij de kerstman? Maar het staat als een paal boven water, dit smaakt naar meer.

Wees respectvol en lief voor haar en misschien ben jij dan haar volgende Santa…

Terug
Bovenaan Onderaan