Recensie Som, Mystique, Den Haag 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rickdekoning

Meubelstuk
1.038
20/08/21
1.485
30
Som is van de massage salons mijn favoriet
Geen Jong spring in het veld meer maar o wat een mooie vrouw
Alleen al om naar haar prachtige gezicht te kijken zou ik de 75 (80in luxe kamer) betalen.
Mystique is het mooiste salon in dh met de beste meisjes maar ik ga eigenlijk alleen nog naar Som
Een massage van Som is sex zonder sex.
Ze is lief eigenwijs ondeugend, super prettig gezeldschsap.
Ik weet zeker dat als Som 60 is dat ze nog steeds een prachtige vrouw is. Een uitzonderlijke bloem die niet verwelkt.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/587508-som
Totale kosten (in euro)
80 (+fooi)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week een bezoekje gebracht aan MTT, voor een massage van een uur.
Van te voren gebeld of er een meisje beschikbaar was op een afgesproken tijd, en die waren er. Ik laat mij graag verrassen vwb wie er beschikbaar is, en deze keer had ik het geluk om Som te treffen.

Som is een gezellige praatgrage dame, die je van alles over haar leven vertelt. Daarnaast is het een mooie lieve dame, met een heerlijk strak lijfje.
Ik heb nog niet zo heel veel ervaring heb met Thaise massages maar ik vind dat Som een lekkere stevige massage geeft.
De achterkant werd ruimschoots behandeld, en ze weet precies waar ze moet knijpen, kneden en duwen.
Zoals een andere wandelaar al schreef: een goede opwarmer richting het tweede meer erotische deel. De body-to-body was met haar zachte borsten echt heel lekker, en zo nu en dan voelde ik haar poesje lichtjes tegen mijn benen wrijven.
Daarna was het omdraaien en begon zij mijn onderbenen "reverse cowgirl" te masseren. Ondertussen genietend van een mooi uitzicht op haar poesje.
Alsof dat nog niet genoeg was, werd ik ook nog getrakteerd op een paar heerlijke pussy slides...

Een intense ontlading later, was er nog voldoende tijd over voor een hoofdmassage. Terwijl zij zat, lag ik met mijn hoofd in haar schoot.
Dit had ik nog niet eerder meegemaakt, en ook dit was aangenaam stevig en ontspannend.

Toen de tijd bijna voorbij was, nog even samen afgedoucht. Ook een nieuwe ervaring voor mij, als de dame je wast en afspoelt!

Enige minpuntje was dat de massage van de voorkant in verhouding redelijk kort was. Aanraken mag. Of ik weer een keer terug ga?
Waarschijnlijk wel, maar eerst wil ik (lokale beroemdheid) Karin eens proberen. Overigens maakte ze mij duidelijk dat er bij haar GEEN extra's mogelijk zijn.
 
Laatst bewerkt:
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mijn eerste bezoek aan een Thaise massagesalon was bij Som. Had haar gekozen op basis van positieve reacties hier en op de andere fora.

Som heeft een prachtig puur-natuur lichaam, al denk ik dat ze wel iets ouder is dan de advertentie op Kinky vermeld. Som praat prima Nederlands en weet je snel op je gemak te stellen met een grapje en haar vlotte babbel.

Bij binnenkomst vroeg ze me hoevaak ik wilde klaarkomen. Die vraag had ik niet direct verwacht, maar gezegd dat ik wel wilde proberen om twee keer te komen. Op bed kwam ze naakt op mijn been zitten en begon ze mijn jongeheer te masseren. Tegelijkertijd greep ze me hand om me aan te moedigen haar heerlijke borsten te masseren. Meteen in de hoogste versnelling dus en ik kwam vrij snel klaar.

Daarna omdraaien op de buik en beginnen met de ontspanningsmassage. Som geeft je echt een goede stevige massage, denk wel de beste die ik in mijn paar bezoekjes aan massagesalons tot nu toe heb gehad. Ze weet je ook meteen goed te teasen met een hand die tussen je benen verdwijnt en kleine kusjes in je nek. Dat zorgde ervoor dat ik vrij snel alweer zin kreeg in de volgende ronde. De body to body maakte het geheel compleet.

Na het omdraaien ging ze verder met de body to body. Ze deed dingen die ik nog niet eerder had ervaren, waarbij ze met haar poesje reverse cowgirl laten we maar zeggen bijna in mijn gezicht kwam. Ook heeft ze mij getrakteerd op heerlijke pussyslides, voor mij ook een nieuwe ervaring. Bij de massage van de jongeheer ging het tempo weer vrij snel omhoog, dat ging er zelf een beetje hardhandig aan toe en had wel wat rustiger gemogen.

Na de tweede keer klaarkomen was er nog wat tijd over voor een nek en hoofdmassage waarbij je met je hoofd op haar schoot komt liggen. De nekmassage was heerlijk, de hoofdmassage deed voor mij niet zoveel eerlijk gezegd.

Tijdens de hele sessie kletst ze overigens gezellig door, dat zou je kunnen ervaren als storend. Voor mij persoonlijk mag dat wel wat minder.

Herhalingsgevaar zeker aanwezig, al ben ik vooral ook wel benieuwd wat de andere meisjes bij Mystique in huis hebben. Aanbevelingen zijn welkom!
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren voor het eerst bij Som geweest op basis van eerdere recensies hier, ik moet eerlijk zeggen dat ik er met gemengde gevoelens weer ben vertrokken.
Ik werd vriendelijk door haar zelf ontvangen en ondanks dat ik een half uur te vroeg was had ze wel meteen tijd voor me. Na de douche op de kamer aangekomen gaf ik haar 20 euro fooi, 100 in totaal dus.
Ze vroeg me meteen hoe vaak ik klaar wilde komen, omdat ik inmiddels de 60 ben gepasseerd ben ik prima tevreden als ik 1 keer per uur lekker klaarkom, daarvoor gekozen dus. Die tijd dat ik er een paar in een uur had is voorbij helaas :cool: .

De massage was niet zo heel boeiend, hooguit een beetje wrijven en over je heen glijden, maar van een grondige massage was geen sprake, maar misschien moet ik dat ook niet verwachten.
Het erotische deel was ronduit lekker, ze heeft me heerlijk gemasseerd en had snel in de gaten wat ik lekker vind. Ik mocht haar borsten en billen aanraken en ze kuste me uitgebreid. Na een heerlijke handjob met voldoende olie kreeg ik een heerlijk orgasme.
Na het schoonmaken heeft ze zich verder beperkt tot een beetje masseren van mijn onderarmen en vervolgens was het al tijd om te douchen volgens haar. Ze heeft me netjes gewassen (was ik ook niet gewend bij andere salons) en toen hebben we afscheid genomen.

De gemende gevoelens komen voort uit het feit dat ze enerzijds een hele goeie "handjob" geeft, dat is echt heel lekker.
Anderzijds stond ik in 55 minuten (volgens parkmobile) weer buiten, dus inclusief ontvangst, 2 keer douchen etc, dat valt me dan toch een beetje tegen. Het is niet dat ze in tijdnood zat, want ik had gereserveerd tussen 4 en 5 en we begonnen al om 15.35 en na half 5 zou er niemand meer komen. Ze had me dus best nog even 10 minuutjes langer een hoofdmassage mogen bijvoorbeeld, ik had tenslotte ook 100 betaald, dus dan hoop je dat je iets meer aandacht krijgt.
Maar goed, niet getreurd, ik vind Som een leuke, spontane en vriendelijke vrouw (Jezus wat kan die meid lullen zeg :) die weet wat ze doet. Kwa uiterlijk is het niet echt mijn type, ze is heel petit en ik hou meer van een dame waar wat meer vlees aan zit. Ik ben zelf nogal groot (1.96) en toen ik haar billen beetpakte voelde dat een beetje awkward, ze heeft het lichaam van een kind.
Kortom; op basis van het erotische deel zou ik zeker weer teruggaan, dat doet ze als geen ander. De rest vindt ik niet heel bijzonder.
Als je haar nog wilt bezoeken dan moet je snel zijn, dinsdag gaat ze voor 2 maanden naar Thailand, ik weet inmiddels waar, naar wie en wat ze precies gaat doen, dat heeft ze me allemaal weten te vertellen in die 55 minuten :)
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/587508-som
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Inmiddels al vele malen bij haar geweest omdat ze voor mij de perfecte massage geeft. Echt een goede massage waarbij ze je knopen wegmasseert gecombineerd met heerlijk teasen en zeer erotische b2b, reverse cowgirl massage (voor en achter) en pussslidings.

Je mag ook lekker aan haar borsten zitten (wat ze soms aanmoedigt). Ook altijd een fijne na-massage waarbij je in haar schoot ligt en samen na afloop douchen waarbij ze met een washandje goed de olie er afwast. Daarnaast een lieve en gezellige vrouw. Heerlijke topper is het. Snel weer langs nu ze weer terug is.
 
Hallo @Massagefan . Heerlijk zo'n enthousiaste recensie. Zat de prostaat massage bij het standaard pakket, of heb je daar extra voor betaald?
Of het echt een prostaatmassage is durf ik niet helemaal te zeggen (want ik heb daar verder geen ervaring mee). Echter wel een serieuze beroering van en in de anus met een vinger. Moet zeggen dat ik dat steeds beter kan waarderen. Ik betaal er niks extra voor en heb er eigenlijk nooit specifiek naar gevraagd. Ze deed het gewoon op een gegeven moment en sindsdien vrij vaak spontaan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/587508-som
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dit is mijn aller eerste review, het is misschien wat aan de lange kant..
Het was ook mijn eerste ervaring met een prostituee/massage/sekswerker etc en ik vond het fijn om de recensies op dit forum te lezen.
Bij deze wil ik dus ook mijn steentje bijdragen en wat meer duidelijkheid scheppen voor de nieuwelingen hoe dit alles in zijn werk gaat.

Een tijd geleden bij Mystique geweest vanwege de goede recensies op deze website.
Het was voor mij de eerste keer, en ik ben met een zeer tevreden gevoel naar huis gegaan.

Van te voren gebeld, moest wel goed luisteren wat er nou precies gezegd werd, maar ik kon komen rond 15 uur, dan was er een kamer beschikbaar.
Ruim op tijd van huis vertrokken, maar het was verrassend makkelijk bereikbaar. (en gratis parkeren)

Ik was een kwartier te vroeg, maar hoefde niet te wachten, ik werd gelijk toegewezen aan Som.
Ik heb niet de keuze gekregen om een andere dame te kiezen maar ze lachte zo lief naar me dat het mij helemaal niets uit maakte.
Achter haar aan de trap op gelopen naar een van de kleine kamers, ik vond het allemaal best aangezien het mijn eerste keer was en het maakte me eerlijk gezegd niet zoveel uit.
Van te voren afrekenen, ik kon gelukkig gewoon pinnen, vervolgens werd me de weg gewezen naar de douche, en tijdens het douchen sprong zij er ook even onder.
Aangegeven dat het mijn eerste keer was en ze zei dat het helemaal goed zou komen.

Eerst moest ik op mijn buik gaan liggen, ze heeft me toen een heerlijk stevige massage gegeven, geen aaien maar echt goed kneden en met heel haar lichaamsgewicht.
Ondertussen gezellig een praatje gemaakt, maar na een tijdje heb ik niks meer gezegd en lekker genoten van de massage.
Na een tijdje begon ze met haar hele lichaam over mijn rug en billen heen te gaan.

Toen het tijd was om op mijn rug te gaan liggen heb om een glaasje water gevraagd want had een beetje een droge mond.
Was natuurlijk helemaal geen probleem, en na een paar minuten kwam ze weer glimlachend de kamer in.
Ze heeft iets minder tijd besteed aan het masseren van de voorkant van mijn lichaam, ze was al snel bezig met het echte aftrekken.
Omdat ik nogal wat terughoudend was met aanraken, ik wist echter niet wat ik wel en niet kon flikken, pakte ze mijn hand beet en drukte die tegen haar borst.
Nou dat hoefde ze geen tweede keer duidelijk te maken, ze gaf alleen wel aan dat ik niet bij haar naar binnen mocht maar daar had ik alle begrip voor.

Ik heb haar een keer gestopt toen ik bijna op mijn hoogtepunt kwam, want ik wist niet hoe lang ik daar al lag en wilde niet te snel klaarkomen, maar kort daarna heeft ze me tot een heerlijk hoogtepunt geholpen.
Daarna onder de douche gesprongen en toen heeft ze me nog even ingezeept met een washandje, en terug op de kamer nog een verrassend lekkere hoofd/nek massage gegeven.
Toen was het helaas weer tijd om de kleren aan te trekken en te vertrekken, ik zag dat alles bij elkaar ook precies 1.5 uur duurde, wat me een voldaan gevoel gaf.
Ik heb me laten vertellen dat dit bij sommige plekken wel eens anders is.
Na een korte knuffel en bedankje van beide kanten liep ik met een relaxed gevoel naar mijn auto, om vervolgens achteraan aan te sluiten in de avond spits.. maar ach, je kan niet alles mee hebben.

Ik ben in ieder geval erg tevreden en kom er zeker nog een keer terug, ik ben benieuwd hoe haar collega's masseren maar ik kan met 100 procent zekerheid zeggen dat ik nog een keer terug kom voor Som.
 
Dit is mijn aller eerste review, het is misschien wat aan de lange kant..
Het was ook mijn eerste ervaring met een prostituee/massage/sekswerker etc en ik vond het fijn om de recensies op dit forum te lezen.
Bij deze wil ik dus ook mijn steentje bijdragen en wat meer duidelijkheid scheppen voor de nieuwelingen hoe dit alles in zijn werk gaat.

Een tijd geleden bij Mystique geweest vanwege de goede recensies op deze website.
Het was voor mij de eerste keer, en ik ben met een zeer tevreden gevoel naar huis gegaan.

Van te voren gebeld, moest wel goed luisteren wat er nou precies gezegd werd, maar ik kon komen rond 15 uur, dan was er een kamer beschikbaar.
Ruim op tijd van huis vertrokken, maar het was verrassend makkelijk bereikbaar. (en gratis parkeren)

Ik was een kwartier te vroeg, maar hoefde niet te wachten, ik werd gelijk toegewezen aan Som.
Ik heb niet de keuze gekregen om een andere dame te kiezen maar ze lachte zo lief naar me dat het mij helemaal niets uit maakte.
Achter haar aan de trap op gelopen naar een van de kleine kamers, ik vond het allemaal best aangezien het mijn eerste keer was en het maakte me eerlijk gezegd niet zoveel uit.
Van te voren afrekenen, ik kon gelukkig gewoon pinnen, vervolgens werd me de weg gewezen naar de douche, en tijdens het douchen sprong zij er ook even onder.
Aangegeven dat het mijn eerste keer was en ze zei dat het helemaal goed zou komen.

Eerst moest ik op mijn buik gaan liggen, ze heeft me toen een heerlijk stevige massage gegeven, geen aaien maar echt goed kneden en met heel haar lichaamsgewicht.
Ondertussen gezellig een praatje gemaakt, maar na een tijdje heb ik niks meer gezegd en lekker genoten van de massage.
Na een tijdje begon ze met haar hele lichaam over mijn rug en billen heen te gaan.

Toen het tijd was om op mijn rug te gaan liggen heb om een glaasje water gevraagd want had een beetje een droge mond.
Was natuurlijk helemaal geen probleem, en na een paar minuten kwam ze weer glimlachend de kamer in.
Ze heeft iets minder tijd besteed aan het masseren van de voorkant van mijn lichaam, ze was al snel bezig met het echte aftrekken.
Omdat ik nogal wat terughoudend was met aanraken, ik wist echter niet wat ik wel en niet kon flikken, pakte ze mijn hand beet en drukte die tegen haar borst.
Nou dat hoefde ze geen tweede keer duidelijk te maken, ze gaf alleen wel aan dat ik niet bij haar naar binnen mocht maar daar had ik alle begrip voor.

Ik heb haar een keer gestopt toen ik bijna op mijn hoogtepunt kwam, want ik wist niet hoe lang ik daar al lag en wilde niet te snel klaarkomen, maar kort daarna heeft ze me tot een heerlijk hoogtepunt geholpen.
Daarna onder de douche gesprongen en toen heeft ze me nog even ingezeept met een washandje, en terug op de kamer nog een verrassend lekkere hoofd/nek massage gegeven.
Toen was het helaas weer tijd om de kleren aan te trekken en te vertrekken, ik zag dat alles bij elkaar ook precies 1.5 uur duurde, wat me een voldaan gevoel gaf.
Ik heb me laten vertellen dat dit bij sommige plekken wel eens anders is.
Na een korte knuffel en bedankje van beide kanten liep ik met een relaxed gevoel naar mijn auto, om vervolgens achteraan aan te sluiten in de avond spits.. maar ach, je kan niet alles mee hebben.

Ik ben in ieder geval erg tevreden en kom er zeker nog een keer terug, ik ben benieuwd hoe haar collega's masseren maar ik kan met 100 procent zekerheid zeggen dat ik nog een keer terug kom voor Som.
Kijk en bij Som is dat allemaal standaard.....zouden velen van kunnen leren
 
Voor de 2e keer bij Som geweest. Oorspronkelijk besproken voor Way, maar die bleek ziek. Vond ik geen enkel probleem, gezien mijn 1e keer met Som. Deze keer een stapje verder, geen intiem, maar 'sex zonder sex' zoals hier eerder genoemd. Wát een heerlijke vrouw is dit! Of het faken is of niet, ze geeft me een fantastisch uurtje. Nu ook haar hoofdmassage aan het eind ervaren: heel bijzonder. Herhalingsgevaar: 100%
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week langs mystique thai thai geweest. Ik had 1 dag van te voren gebeld en gevraagd naar Som vanwege de recensies hierboven. Eenmaal aangekomen werd ik door Som naar de kamer toegewezen en gingen we afrekenen. Terwijl Som naar beneden ging mocht ik alvast de douche inspringen. Na een snelle wasbeurt kwam ik terug op de kamer en mocht ik op mijn buik gaan liggen. De eerste paar minuten werkte ze veel aan de benen en dacht ik dat het een 'normale' massage zou worden. Dit was natuurlijk niet zo, al snel ging ze hoger masseren en begon het erotische gedeelte. Ze zat mijn bovenbeen te masseren en af en toe mijn jongeman aan het teasen. Hierna gaf ze mijn rug een stevige massage en haalde de knopen eruit (ik heb namelijk rugproblemen). Hierna ging ze haarzelf insmeren met olie en begon het B2B gedeelte. Dit kan ze als de beste en was het beste gedeelte van de massage voor mij. Echt super geil hoe ze tekeer gaat. Nog even omgedraaid en tot een handmatig hoogtepunt bereikt.
Wat ook top was is dat ze een after-massage gaf waar je op haar ligt en ze je een nekmassage geeft. Ze springt ook met je mee in de douche en helpt om de olie er goed af te wassen.

Herhalingsgevaar: Zeker!
 
Hi guys, sorry I can read Dutch but not write it.

There are 2 ladies named Som on the MTT site, which one is "the one" ? And how to make sure I make the correct reservation when I call MTT ? (how to specify the Som I want...)
 
Hi guys, sorry I can read Dutch but not write it.

There are 2 ladies named Som on the MTT site, which one is "the one" ? And how to make sure I make the correct reservation when I call MTT ? (how to specify the Som I want...)

There is only 1 Som at MTT. It's a bit confusing because she is indeed on the site twice...
 
They do look very different on the 2 Kinky ads: age, size, photos...

 
They do look very different on the 2 Kinky ads: age, size, photos...

In the nuru ad, Som is the lady in red. Lady in blue is a stock photo I think
 
Afgelopen week bij Som geweest. Laatste keren heeft Way mij gemasseerd maar af en toe tijd voor wat anders.

Som is leuk! Mooie vrouw, praat graag, masseert leuk en het erotisch gedeelte is prima. "sex zonder sex" zoals hier al eens genoemd is. Volgende keer eens vragen of sex ook mogelijk is.
 
Afgelopen week bij Som geweest. Laatste keren heeft Way mij gemasseerd maar af en toe tijd voor wat anders.

Som is leuk! Mooie vrouw, praat graag, masseert leuk en het erotisch gedeelte is prima. "sex zonder sex" zoals hier al eens genoemd is. Volgende keer eens vragen of sex ook mogelijk is.
Ben nog nooit bij Way geweest. Heeft zij hetzelfde in huis als Som, dwz het teasen, 'uitzicht', sex zonder sex?
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op basis van de reviews ook langs gegaan bij Som.

Prima massage met net dat beetje extra. Ze kan goed masseren zonder de extra's, maar dat doet ze prima.

De hoofdmassage aan het eind maakt het helemaal af.

Prima bezoek gehad en ik kan eenieder een massage van Som aanraden.
 
Eindelijk ook is een keertje bij Som langs geweest; super gezellig, opwindend, en idd in vergelijking met de hedendaagse standaard ero massage, waren er tal van 'extra's' gewoon kleine dingetje tot geile / grappige zooi die het geheel zeker bovengemiddeld maakte. Maar laat ik eens niet een heel relaas schrijven, maar gewoon mijzelf verder aansluiten bij eerder genoemde comments; duidelijk een aanrader! Misschien des te meer voor heren die net beginnen/dat overwegen btw!
 
Alle dames kunnen het ! De meeste dames zijn geen liefhebber van het geven van nuru massages. Veel werk voor hun en een lage extra vergoeding. De dames die een minder druke agenda hebben zijn soms wat enthousiaster.
 
Terug
Bovenaan Onderaan