Recensie Somya/Fati/Nona/Samira, Alkmaar 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hedonista

Vaste klant
181
16/08/21
105
14
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Origine
Arabisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/rijpe-giel-dame_7962156
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gisteren heb ik zowat de slechtste cardate gehad ooit. Op Sexjobs adverteert een half Arabische dame, Fati 42 jaar. Ze gebruikt ook wel andere namen zoals Nona. In het algemeen heb ik al weinig vertrouwen met dit type dames door eerdere ervaringen. Maar toch eens een keer proberen. Afgesproken via Whatsapp
70 euro topless pijpdate zonder met CIM. Geparkeerd op een afgesproken plekje, bij een tankstation,. Daar kwam ze uit een auto aangelopen, vanuit de bijrijder kant, ze had een chauffeur. Na het afrekenen begon ze na het uitdoen van mijn broek erg ruw aan mijn jongeheer te trekken. Maar ze ging niet topless, alles bleef aan. Ze gaf vervolgens een paar likjes, en één keer vol in haar mond. Nog wat sjorre, werd toch iets stijver en toen kwam het condoom te voorschijn. Ik gaf aan dat dit niet de afspraak was. Het werd een zeer onprettige situatie en ze begon zeer grof te schelden en mevrouw vluchtte uit de auto en was in de andere auto gesprongen en in een oogwenk verdwenen.
Nooit afspreken, wees gewaarschuwd !
 
Laatst bewerkt:
Afgesproken met deze dame in Alkmaar.
Was in de morgen ruim op tijd om half elf met het afspreken. Via whatsapp om 14;00 uur in de Terschellingstraat voor een halfuur cardate voor 80 euro was de afspraak. Daar appen indien aan gekomen. Daar kwam ik vanuit Haarlem aangereden. Om iets voor 14:00 melde ik mij zoals afgesproken weer op whatsapp. Geen reactie. Na tien minuten gevraagd of ze onderweg zou zijn, weer geen reactie. Het bleef dus stil. Half uur nog gewacht, toen ben ik dan maar op de Achterdam gaan kijken. Om 15:15 kwam berichtje binnen " sorry, ik was bij een klant en ik dacht je ga wel even naar mij bellen" Heb terug geappt, dat het niet de afspraak was om te bellen. Zou mij op de afgesproken tijd 14:00 uur en plaats via whatsapp mij melden. Sorry was het antwoord. Maar we doen het vanavond wel en dan is het beter omdat het donker is.
Zou deze dame zeker mijden, zeer onbetrouwbaar !
 
Dame wisselt weer, nu is ze niet Marrokaans maar opeens is ze Turks, maar ook dat Turks is nu veranderd in arabisch. Foto's blijven hetzelfde. Telefoonnummer ook veranderd en haar naam is nu

pinar

 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan