WHEM Sonia, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.490
02/07/21
4.122
47
Vandaag aangekomen en incl. verified foto's, dus dan klopt het meestal wel.

Maar toen ik het eerste deel van de foto's bekeek leek het op een mode shoot voor een blad. Op de laatste 2 foto's staat ze meer naturel en ik moet zeggen, prima koppie en kontje hoor.
Sowieso spreekt Tsjechisch en 22 me ook aan, alleen het prijskaartje van maar liefst 250€ voor 1 uur is te hoog.

Iemand al ervaring? Hoor het graag!

 
De gevraagde vergoeding vind ik absurd, maar haar looks (idd obv de laatste 2 foto's) zijn ook absurd! Damn!

Prima vondst ?

Wel m'n vraagtekens bij het profiel, welke grotendeels nog in het Russisch is geschreven (en niet Tjechisch, danwel geheel in het Engels ?)

Snel copy-paste profiel, wat overigens al bestaat sinds 13.11.2017?
 
Ik heb een beetje het gevoel dat deze Alexia uit dezelfde koker komt, ook een combi van wat echte en wat luxe vakantie foto's....die biedt ook een half uur aan, maar komt voor een uur zelfs uit op 300€:


Terwijl ik zelf Sonia een stuk aantrekkelijker vind. Maar zolang de dames op die prijzen mikken zal ik er iig niet langs gaan. Tenzij ik hieronder lees dat ze echt mooier dan mooi is en de sterren van de hemel pijpt en neukt natuurlijk....;)
 
22-jarige Tsjechische Sonia in Amsterdam...
of 24/25-jarige Russische Marielle in Dubai...


dus even goed checken vooraf :unsure:
 
die gasten touren over de hele wereld....Dubai. Daar zijn alleen rijke (olie)gasten, de prijs van 250 is daar makkelijk te vragen daar.
 
Niet alleen Dubai...dichterbij de grens is dat alhoewel gewoon. Luxemburg... Zwitserland...Dames gaan er graag heen, vaak meerdere uren, dagdelen/dag(en) voor spuughoge bedragen. Tja, geef ze eens ongelijk
 
Verschil is dan wel weer dat ik ook wel eens hoor dat een sjeik zo'n dame 14 hoog uit het raam gooit als de service niet naar wens is.

Of waren dat die verschrikkelijke Saoedische kroon-prinsen waar ik dat soort verhalen over las?

Kan me voorstellen dat je het prima vind om langs te gaan bij goed-betaalde expat-werkers in Dubai of bij nette Dubai-nezen.....maar er zullen ongetwijfeld ook rijke Arabieren tussen zitten die echt een stukje denigrerender aan kijken tegen Russische hoeren. Wellicht staan ze net ietsje hoger op de ladder dan de slaaf-arbeiders uit India, maar veel zal het niet schelen.

En volgens mij is er ook weinig kans dat de politie jouw kant kiest als een stinkend rijke sjeik met een licht agressieve inborst je wat aan doet.

Maar wellicht bedenk ik een deel hiervan ter plekke en is het juist heel sjiek werken.

Maar voor mijn gevoel word je daar uiteindelijk toch niet echt gerespecteerd door je klanten. Ze maken er wel gebruik van en zijn daardoor als gelovigen best hypocriet bezig, maar toch zou ik er als dame niet graag vertoeven....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan