Nattemossel40
Newbie
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op gezicht
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Speciale kleding verzoek
- Tussen borsten (russisch)
- Voetfetish
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/1941949-sonia
- Totale kosten (in euro)
- 400
Nadat ik eerder een onterechte waarschuwing heb gedaan, gekoppeld aan een ouder account, wil ik dit recht zetten met deze review! Het mag denk ik ook wel eens gezegd worden als blijkt dat we vanuit een aanname fout hebben gezeten!
Deze dame is absoluut de dame van de advertentie en komt zonder vooruitbetaling naar je toe. Het is echt een hele mooie, lieve en goedlachse meid waar je in goed Engels een gezellig praatje mee kan maken voordat je naar de slaapkamer verhuisd. Veel is bespreekbaar en als je een goede klik hebt geniet ze er zelf ook duidelijk van en tussen de seks door wil ze je lekker masseren, waar ze ook erg goed in is.
Voor mij zeker voor herhaling vatbaar zodra het weer in het schema past!
Deze dame is absoluut de dame van de advertentie en komt zonder vooruitbetaling naar je toe. Het is echt een hele mooie, lieve en goedlachse meid waar je in goed Engels een gezellig praatje mee kan maken voordat je naar de slaapkamer verhuisd. Veel is bespreekbaar en als je een goede klik hebt geniet ze er zelf ook duidelijk van en tussen de seks door wil ze je lekker masseren, waar ze ook erg goed in is.
Voor mij zeker voor herhaling vatbaar zodra het weer in het schema past!
Laatst bewerkt: