Spannend00
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 3,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Beffen
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 200
Vandaag voor het eerst bij deze schone langs geweest. Wat een superknappe, lieve vrouw!
Begonnen met strelen en tongzoenen om vervolgens over te gaan naar pijpen. Met condoom, maar zowaar lekkerder dan zonder. Straf.
Vervolgens haar lekker diep in de kont geneukt. Door al haar enthousiasme kon ik het jammer genoeg niet lang uithouden. Spijtig want ze houdt ervan om hard geneukt te worden in haar kont.
Een tweede maal lukte mij niet. Heb haar wel nog even genomen in haar kutje, maar de strijd was gestreden.
Bij deze is dit meteen mijn laatste review. Ik neem afscheid van dit wereldje. Ciao!
Begonnen met strelen en tongzoenen om vervolgens over te gaan naar pijpen. Met condoom, maar zowaar lekkerder dan zonder. Straf.
Vervolgens haar lekker diep in de kont geneukt. Door al haar enthousiasme kon ik het jammer genoeg niet lang uithouden. Spijtig want ze houdt ervan om hard geneukt te worden in haar kont.
Een tweede maal lukte mij niet. Heb haar wel nog even genomen in haar kutje, maar de strijd was gestreden.
Bij deze is dit meteen mijn laatste review. Ik neem afscheid van dit wereldje. Ciao!