Ben deze week voor de tweede keer bij Sophia geweest. De eerste keer was een vluggertje en daar was ik redelijk enthousiast over. Daarom besloten dit keer voor een half uurtje te gaan zodat ik Sophia ook oraal kon plezieren. Had dit besproken via Whatsapp, maar daar zit blijkbaar een planner achter die niet heel goed communiceert met de dame in kwestie. Die vertelde mij na aankomst dat mijn wens extra geld zou kosten. Dat had ik niet bij me en het is ook tegen m'n principes om een vrouw te betalen voor een handeling die haar plezier zou moeten geven. Dan maar niet. Sophia leek iets minder knap dan de vorige keer. Borsten en billen zijn ook wel heel erg fake. Ze wel lekker klein en vond het niet erg dat ik m'n lul na het uitkleden een beetje tegen haar billen drukte. Mocht op bed gaan liggen, condoom om m'n kleine vriend en Sophia nam plaats bovenop me. De actie die volgde, duurde ongeveer even lang als het vluggertje van de eerste keer, maar kostte me dus wel 50 euro extra. Daarna was het aankleden en afscheid nemen. Heel hartelijke en aardige meid, maar ging toch teleurgesteld weg. Mocht ik nog eens gaan dan gewoon weer een quickie voor 100 euro.