Recensie Sophia, Leuven 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kevke

Newbie
5
05/05/23
2
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sophia-gfr-only-sms-or-whatsapp.html
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Niet de dame van de foto's.
Geen dame, wel jong meisje. Service trekt op niets.
Uur betaald, ben vertrokken na 20 min.
Fake, fake, fake profiel.
Spreekt geen woord Engels of Frans of NL. Alleen Portugees.
Doet voor niets moeite.
Ga hier NIET naartoe.
 
Niet de dame van de foto's.
Geen dame, wel jong meisje. Service trekt op niets.
Uur betaald, ben vertrokken na 20 min.
Fake, fake, fake profiel.
Spreekt geen woord Engels of Frans of NL. Alleen Portugees.
Doet voor niets moeite.
Ga hier NIET naartoe.
Ja zo zijn er veel in Leuven, onlangs ook bij roxy geweest. Een Duitse, 70 voor halfuur, pijpen met cd, zonder was 50extra, tongzoenen ook extra. Direct beginnen zuigen als een gek. Zo'n vrouwen willen maar 1 ding, zo snel mogelijk je zaad eruit krijgen en je buiten werken. Ik doe dat niet meer, vanaf nu enkel Vlaamse of Nederlands sprekende dames, die tijd voor je nemen. Niet evident om te vinden wel...
 
Ja zo zijn er veel in Leuven, onlangs ook bij roxy geweest. Een Duitse, 70 voor halfuur, pijpen met cd, zonder was 50extra, tongzoenen ook extra. Direct beginnen zuigen als een gek. Zo'n vrouwen willen maar 1 ding, zo snel mogelijk je zaad eruit krijgen en je buiten werken. Ik doe dat niet meer, vanaf nu enkel Vlaamse of Nederlands sprekende dames, die tijd voor je nemen. Niet evident om te vinden wel...
Deze verhaaltjes hoor ik alle dagen van mijn klanten gelukkig zijn er nog die dun job waar maken xxxx
 
Ja zo zijn er veel in Leuven, onlangs ook bij roxy geweest. Een Duitse, 70 voor halfuur, pijpen met cd, zonder was 50extra, tongzoenen ook extra. Direct beginnen zuigen als een gek. Zo'n vrouwen willen maar 1 ding, zo snel mogelijk je zaad eruit krijgen en je buiten werken. Ik doe dat niet meer, vanaf nu enkel Vlaamse of Nederlands sprekende dames, die tijd voor je nemen. Niet evident om te vinden wel...
Ze adverteert thans met BJ zonder...


Net een berichtje gestuurd en hierin bevestigd ze nog eens dat dit in de prijs zit.

Zag ze er een beetje deftig uit? En appartement proper?
 
Ze adverteert thans met BJ zonder...


Net een berichtje gestuurd en hierin bevestigd ze nog eens dat dit in de prijs zit.

Zag ze er een beetje deftig uit? En appartement proper?
Appartement ok, zij zelf ook ok, niet zo top, maar voor snelle wip ok. Pijpen zonder bj deed ze niet, was 50 erbij. En halfuur was 70, terwijl op WhatsApp ze 80 zei, ok daar heb ik niet over geklaagd maar toont aan dat het niet altijd correct is wat ze op WhatsApp zegt, wie weet is zij het niet die WhatsApp antwoord. Denk dat er nog dames zitten daar, want ze stelde ook direct voor om een trio te doen. Test ze eens uit voor halfuurtje of zo, meestal doe ik uur maar hier vermoedde ik dat het mss geen topervaring ging zijn, dus maar halfuurtje. Pas op, pijpen met en neuken was leuk hè, maar je voelde dat je een nummer was die ze snel wil afwerken. En daar knap ik op af en blijft het bij 1 keer...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan