Recensie Sophia Oostende (Hazengras) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Seaboy

Vaste klant
136
07/01/22
41
7
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond met veel zin in men broek naar het Hazengras getrokken tot men verbazing maar weinig meisjes tot ik aandacht kreeg van Sophia (35jaar) griekse schoonheid wat eenn mooi kontje 😍 vroeg haar om eens te draaien en ging binnen voor 40€ ze pijpte zo men zaad omhoog dat ik maar 10keer moest stoten vooraleer ik klaarkwam voor haar 35jaar ziet ze er tamelijk mooi uit! ik ga zeker nog terug!. hoe komt het dat zo weinig raamdames aanwezig zijn? tijd vant jaar? allemaal terug naar huis? ze wist het zelf alleszins niet
 
Vanavond met veel zin in men broek naar het Hazengras getrokken tot men verbazing maar weinig meisjes tot ik aandacht kreeg van Sophia (35jaar) griekse schoonheid wat eenn mooi kontje 😍 vroeg haar om eens te draaien en ging binnen voor 40€ ze pijpte zo men zaad omhoog dat ik maar 10keer moest stoten vooraleer ik klaarkwam voor haar 35jaar ziet ze er tamelijk mooi uit! ik ga zeker nog terug!. hoe komt het dat zo weinig raamdames aanwezig zijn? tijd vant jaar? allemaal terug naar huis? ze wist het zelf alleszins niet
Tijd van het jaar en dat coronagebeuren denk ik. grt. Dorisday.
 
hey yoshi,

Kunt je ons vertellen waar Sophia te vinden is ?
in de oesterbankstraat, dus aan de voorkant of in de vooruitgangstraat die evenwijdig loopt

dank voor je antwoord !

mvg

mike m
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ook ik heb deze Griekse eens een bezoekje gebracht maanden geleden. Helaas was ik haar naam vergeten en heb ik geen recensie geschreven. Mijn eerste wandeling in Oostende was op een avond in het Hemelvaartweekend. Het was druk en heel wat zatte Franse jongeren zaten te staren voor één raam. Het bleek om een sexy meid te gaan met een enorm welgevormde derrière die iedereen zat op te geilen met een twerkshow. Niemand ging binnen, dus dan heb ik maar mijn kans gegrepen en de trapjes op gegaan.

Vriendelijke meid en zeker voor die raambuurt het beste wat er te vinden was (en is?). Ik stond behoorlijk op springen en dat merkte ze. Ze pijpte heel intens en gaf me te kennen dat ik "very horny" was. Niet veel later haar langs achter genomen. Toen ze ook nog eens mijn ballen begon te kneden tijdens doggy kon ik het niet meer houden en heb ik het rubbertje gevuld. Een degelijke dame, alleen niet lang genoeg binnen geweest om te zien wat mogelijk was (standjes, tijd…), al vroeg ze wel direct of ik niet langer wou blijven. Wel met een minder gevoel buiten gestapt. Bij het buitengaan stonden de pooiers wat te praten, en de hare hield me tegen met de vraag of het een beetje goed was… Met een gemengd gevoel vertrokken en sindsdien niet meer teruggegaan. Niet gedacht dat ze er nog zou werken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan