Recensie Blonde Poolse dame (Oesterbankstraat 23, Oostende) linkse raam 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1473

Vaste klant
Forumpionier
198
18/07/21
113
13
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
2 weken terug op een zeer regenachtige avond een bezoekje gebracht aan Oostende en een paar keer de toer gedaan om te kijken wat er allemaal aanwezig was.
Was een sombere avond en het was precies alsof de beste meiden er niet waren, vanwege het weer.
Uiteindelijk na 30min ben ik dan maar terug in de auto gestapt, die geparkeerd stond recht voor het raam in de Oesterbankstraat 23.
Toen zag ik een blonde milf staan plots achter haar raam, met enorme joekels van borsten.
Niet altijd mijn ding maar wou toch m'n zaad kwijt die avond en heb het er maar op gewaagd.
Zeer verrassend sprak ze Nederlands en vertelde ze me dat ze van Poolse afkomst is en voordien altijd in Gent werkte achter de ramen (misschien komt deze dame hier bekend voor bij iemand). Ben haar naam totaal vergeten, mocht iemand die weten... geef het door en we passen de titel aan.
Ze pijpte ok, niet meer en ook niet minder.
Neuken was van hetzelfde niveau.
Kon me niet echt opwinden en had hierdoor toch wel enige tijd nodig om te finishen.
Uiteindelijk nog een massage en een drankje gekregen na m'n zaadlozing en na een uurtje toch voldaan buiten gestapt.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
€ 50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
2 weken terug op een zeer regenachtige avond een bezoekje gebracht aan Oostende en een paar keer de toer gedaan om te kijken wat er allemaal aanwezig was.
Was een sombere avond en het was precies alsof de beste meiden er niet waren, vanwege het weer.
Uiteindelijk na 30min ben ik dan maar terug in de auto gestapt, die geparkeerd stond recht voor het raam in de Oesterbankstraat 23.
Toen zag ik een blonde milf staan plots achter haar raam, met enorme joekels van borsten.
Niet altijd mijn ding maar wou toch m'n zaad kwijt die avond en heb het er maar op gewaagd.
Zeer verrassend sprak ze Nederlands en vertelde ze me dat ze van Poolse afkomst is en voordien altijd in Gent werkte achter de ramen (misschien komt deze dame hier bekend voor bij iemand). Ben haar naam totaal vergeten, mocht iemand die weten... geef het door en we passen de titel aan.
Ze pijpte ok, niet meer en ook niet minder.
Neuken was van hetzelfde niveau.
Kon me niet echt opwinden en had hierdoor toch wel enige tijd nodig om te finishen.
Uiteindelijk nog een massage en een drankje gekregen na m'n zaadlozing en na een uurtje toch voldaan buiten gestapt.
Deze avond bij maya geraakt.
Toen ze me voor het raam zag, herkende ze me van een weekje geleden, ze begon dadelijk goed met haar bortsten te schudden.
ik knikte dat ik er klaar voor was.
Eens binnen zei ze blij je terug te zien, ik vroeg of € 50 genoeg.
ze stemde in en eens achter gingen de kleren uit, wat een heerlijke borsten heeft deze meid.
Heerlijk tepels waar je lekker mag aan zuigen.
Ze begon mijn stijve pik nog harder te maken door hem heerlijk te pijpen.
Twee standje volgden erop waar ik lekker diep in haar buik mocht schieten.
voor herhaling vatbaar ;-)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan