Recensie Sophie, Alkmaar, A23, k4 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dick31

Vaste klant
148
06/05/24
132
19
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Laatst was ik weer eens aan de wandel en op zoek naar wat nieuws. Ineens trok de dame op A23, k4 mijn aandacht en even kennis gaan maken. Toen bleek dat ze Nederlands was ben ik snel naar binnen gestapt en tijd en prijs afgesproken om eens lekker te gaan genieten.

Na het afhandelen van het financiele gedeelte en het wassen van de intieme gedeelte lekker op bed beland. Hier liet ze zien behendig te zijn in het verwennen van een man en hebben we een lekkere vrijpartij gehad. Wat ik jammer vond was dat beffen niet mogelijk was. Haar on top was heerlijk maar bij het wisselen naar de missionaris bleef ik helaas niet hard waardoor dit wat minder geslaagd was. Uiteindelijk mezelf met haar hulp over de streep getrokken.

Ik denk dat ik nog wel eens bij haar naar binnen wip. Wat wel opvallend was dat ze zei er al langer te werken, maar ik had haar en zij mij nog nooit gezien.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Sophie trok de aandacht door haar niet te uitbundige outfit en korte haar. Na een kort praatje aan de deur over mogelijkheden (alles MC en niet beffen) en prijzen (50 voor p en n, 100 voor een half uur) ben ik binnengestapt. Bij het uitkleden bleek ze kleine stevige borsten te hebben en voorzien van diverse tatoeages. Ze friste ons beiden op aan de wastafel. Op bed vroeg ze wat ik lekker vind en schonk ze direct aandacht aan tepels en penis. Na prima handwerk startte ze met pijpen(mc). Dat doet ze erg lekker. Vervolgens ging ze gehurkt on top. Prachtig om je pik zo in en uit haar te zien glijden. Ze gebruikte, naast het kleine beetje dat ze eerder op het condoom aanbracht, geen extra glijmiddel, bovendien is ze strak, dat samen geeft een heerlijk gevoel. Twee dingen die ik leuk vond: 1. ze spreekt (en is) Nederlands en 2. ze heeft uitbundige, weelderige schaamlippen. Dat laatste was een fijne verrassing, want dat vind ik prachtig. Ze spreidde haar benen en ik mocht uitgebreid kijken en voelen. Na de cowgirl positie heeft ze me weer afgetrokken en liet me op haar borsten klaarkomen. Ze is enthousiast, heeft er zin in. (Dat is na een inspiratieloze sessie elders van een paar weken terug een opsteker.) Over het algemeen bezoek ik dames één keer, ik houd van het onbekende en de verrassing. Sophie is de derde in Alkmaar die op het lijstje 'kun je vaker bezoeken' komt. Gisele en Suzan zijn de andere twee die erop staan.

Terug
Bovenaan Onderaan