Recensie Sophie, Den Haag 4,54 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi, weet iemand of ze nog afspreekt... en is het iemand gelukt deze week ?

& heeft iemand haar al geneukt? Weetje wat het is.. ik krijg het gevoel dat zij wel echt naar de klote gaat.. er stonden keer paar negers voor de deur en die wisten heel goed wat er gebeurde.. volgens mij werkt zei voor een groepje negers en komt ze hier nooit meer van af
Ze spreekt zeker nog af
En nee voor die prijs ga ik er absoluut niet in

Betreft het andere zou aan de ene kan wel kunnen maar aan de andere kan ze is niet de enige in dat pand kunnen ook pand eigenaren zijn

Aan de andere kan ze komt zelf altijd op de scooter woont er ongeveer 10-15 min vandaan op de scooter

Ik zou zeggen maak een afspraak met haar en vraag het haar gewoon of ze in de problemen zit
Aan de reactie is wel genoeg te zien
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/pijpmeid-nederlandse-25-sexdates-nieuwe-adv_8278528
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ja, een newbie hier... maar met lof over Sophie schrijven, zal ik wel moeten.
Al geruime jaar ga ik bij haar langs en het is telkens weer net zo goed als de eerste keer. Een echte deepthroat!
Voor de kenners, benaderd qua skills de zeer gemiste DT Queen Layla...
 
Laatst bewerkt:
Zie weer een adv. van haar op sexjobs, ookal heb ik haar nummer. Als ik de adv. zo zie ben ik benieuwd of je nog in haar mond mag klaarkomen.

Ik was een aantal maanden bij haar geweest. Ik denk er nog vaak aan terug. Ik denk de beste pijpbeurt van mijn leven.

Zo een schattige meid om te zien. Ik lag heerlijk op haar bed. Met veel spuug zat ze rustig aan mijn penis te zuigen. Soms een beetje diep.

Ik zat echt 10min lang op het randje van mijn orgasme, ze voelt het perfect aan. Soms raakte ze zachtjes mijn ballen aan.

Uiteindelijk kwam ik heerlijk klaar in haar mondje. Mijn penis zat wild te schokken in haar mond, ze zoog het er zonder problemen uit. Slikt niet, maar maakt mij weinig uit.

Twijfel wel om weer heen te gaan nu ik hier zie hoeveel pikken ze wel niet leegzuigt.
 
Paar weken geleden weer bij haar langs geweest, voor de 3e of 4e keer. Lieve vriendelijke leuke meid die gewoon een geil pijpsletje is! Heerlijk. Ze zuigt je geduldig en grondig af. Over haar skills is al veel gezegd in eerdere reviews. Ben ook een keer bij een blowbang met haar geweest. Een kleine 10 man is geen enkel probleem voor haar, daar draait ze haar hand niet voor om.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan