Recensie Sophie, Den Haag 4,54 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vooral de morele verontwaardiging van sommige mede-wandelaars is hilarisch.
Het is geen probleem als dit pijp-sletje 1 penis afzuigt( en dat 20 keer op een dag) maar als ze er een aantal tegelijk afslobbert en haar gezichtje onder laat kliederen is de wereld te klein.

Ik ben in het verleden wel eens bij haar geweest en toen was ze heel erg jong, fris, wel-bespraakt en correct.
Wat ik mij kan herinneren pijpte ze me rustig hard met veel speeksel waarna de turbo erop ging om mij vakkundig naar een hoogtepunt te pompen met haar mondje.
Geduldig hield ze mijn pik hard, hield me een tijdje op het randje waarna ik kreunend haar mond volspoot.
Ze hield het zaad in haar mond om het later in de wasbak uit te spugen.

Ik voelde mij heel welkom en babbelde gezellig met haar maar dat wil niet zeggen dat ik daarna ook maar enige zeggenschap heb over haar activiteiten buiten deze 20 minuten en dat maakt mij ook helemaal niets uit.
Sophie is een kleine pijp-hoer die geile mannen zoals ik afzuigt voor 80 piek(vroeger was het 50) en dat meer dan 10 keer op een middag.
Volgens mij is er in de wijde omtrek van Den Haag geen vergelijkbaar Nederlandsch meisje te vinden die deze service voor dit bedrag verleent.
Als je een vast klantje bent zou ik dit kontakt juist koesteren ipv jankend melden dat je nooit meer wil komen.
 
Vroeger, zo'n 3 jaar geleden, bood ze ook nog intiem aan; wel prijzig maar erg lekker. Sindsdien heeft ze zich alleen op pijpen toegelegd en dat doet ze ook uitstekend. En inderdaad, wat een hypocriete commentaren...of ze nou 10x 1 pik afzuigt en op haar gezicht of in haar mond laat spuiten, of in 1x 10 maakt toch niks uit? (Voor haar wel natuurlijk, gewoon efficiënter time-management.)
En je hoeft natuurlijk niet mee te doen, je kan ook gewoon een andere keer weer 1 op 1 doen alsof jouw pik de eerste en enige ooit in haar mond is...
 
Vroeger, zo'n 3 jaar geleden, bood ze ook nog intiem aan; wel prijzig maar erg lekker. Sindsdien heeft ze zich alleen op pijpen toegelegd en dat doet ze ook uitstekend. En inderdaad, wat een hypocriete commentaren...of ze nou 10x 1 pik afzuigt en op haar gezicht of in haar mond laat spuiten, of in 1x 10 maakt toch niks uit? (Voor haar wel natuurlijk, gewoon efficiënter time-management.)
En je hoeft natuurlijk niet mee te doen, je kan ook gewoon een andere keer weer 1 op 1 doen alsof jouw pik de eerste en enige ooit in haar mond is...
Klopt heb haar in haar begin tijden bezocht. Toen bood ze intiem idd aan en dat was zeker 1 van de strakste kutjes die ik heb mogen doorboren. Jammer dat ze dit niet meer doet, moet snel weer langs voor een leuke pijpbeurt
 
Net bij Sophie geweest. Heb er vroeger, meer dan vijf jaar geleden ook eens mee afgesproken. Toen en pijpdate en noemde ze zelf Stephanie. Nu in een wat chaotische studio. Ze is vriendelijk en relaxed. Ze neemt rustig de tijd en pijpt, vind ik, heerlijk. Lieve stevige tietjes. Niet deep throath overigens.

Voor degene die zich druk maken om een blowbang, niet mijn ding maar goed. Sophie is minstens vijf jaar actief. In die tijd heeft ze honderden, zo niet duizenden, pikken afgezogen. Eentje meer of minder op een avond maakt dan ook niet uit lijkt me
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Naar aanleiding van een advertentie en wat rumoer op dit forum heb ik mezelf aangemeld voor deze blow-bang.
Ik ben al eens bij Sophie/Stephanie geweest een aantal jaar geleden en ik was benieuwd of ze nog wat heeft bijgeleerd.

De aanmelding verloopt via app en ik kreeg duidelijke instructies over de lokatie.
De blowbang vindt plaats in een normaal woonhuis in een, op dit tijdstip(1045 uur!), rustige buurt vlakbij de Beeklaan in Den Haag.

Ik werd ontvangen door een vriendelijke jongeman en na het overhandigen van de vergoeding werd ik begeleid naar de eerste verdieping waar al een aantal heren aan het wachten waren.
Op de TV een zender met clips, flesjes water overal en mijn telefoon om de tijd te verdrijven.
De aanwezige heren hadden geen behoefte aan een gezellig gesprek.

Stipt om 1100 uur kwam er een jongedame naar beneden de woonkamer in.
Ik herkende haar nog van een aantal jaar geleden en ze vervoegde zich naar een klein matrasje in het midden van de woonkamer.
Al snel waren alle aanwezige heren uit de kleren en na het schoonvegen van de pikken met baby-doekjes ging dit kleine meisje aan de slag.

Er waren zeven stijve pikken in een kring om haar heen en Sophie zoog ze 1 voor 1 harder met haar natte mondje.
Ze wisselde regelmatig af en de pikken werden goed hard.
Er waren een aantal grootgeschapen heren bij maar ook die verdwenen zonder problemen zo diep mogelijk in haar mond.
Dit pijp-sletje deed goed haar best en de kokhals-geluiden waren heerlijk om te horen en het aangezicht van verschillende pikken rond haar hoofd en haar graaiende handjes om de pikken hard te houden zorgden voor een goede opwinding.
Mijn pik verdween al snel diep in haar mond en haar regelmatige tempo van haar pompend hoofdje en mondje maakte me gek van geilheid.

Na een half uur non-stop pijpen, zuigen en likken spoot de eerste man zijn zaad in haar mond en gezicht.
De gastheer reikte wat baby-doekjes aan om het meeste zaad weg te vegen en Sophie ging meteen door naar de volgende.
De volgende vijftien minuten kwamen de overige deelnemers goed klaar waaronder ondergetekende.
Ik spoot mijn hete zaad over haar kin en gezicht terwijl ze mij verlekkerd aankeek.
Op het einde waren er nog drie mannen over waarvan de laatste wat moeilijker klaarkwam maar ook dat werd tot een goed einde gebracht.

Ik was ondertussen alweer aangekleed en vertrok na een zwaai naar beneden.
Glimlachend liep ik naar mijn auto met een zeer tevreden gevoel.

Herhalingsgevaar? Zeker!

Ik heb nog even met de gast-heer gebabbeld en ik begreep dat hij op onregelmatige basis vaker dit soort feestjes organiseert met verschillende dames.
Het lijkt mij niet dat het puur commercieel is want van dit soort bedragen wordt je niet echt rijk, eerder iets meer voor de kick.
Sophie was zoals ik mij nog van haar herinner en leek met plezier en met geile ogen de pikken leeg te zuigen en de gast-heer was erg geinteresseerd in alle verrichtingen.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor 't eerst bij Sophie langs geweest na wat heen-en-weer appen. Ik heb €80 betaald voor 20 minuten topless PZC en klaarkomen in haar mond (Sophie slikt niet, maar dat maakt mij niets uit). Na betaling mocht ik op bed gaan liggen en Sophie kwam naast mij zitten zodat ik goed bij haar borsten kon, die voelden erg lekker. De blowjob vond ik uitstekend, met gevoel en een perfecte opbouw. Ik vind haar wel een aantrekkelijke dame en daardoor was het een lekker uitzicht om haar bezig te zien. Na ik gok zo'n 10 minuten heerlijk gepijpt te zijn, hield ik het niet meer en kwam ik in haar mond klaar. Ik kan geen verbeterpunten verzinnen en ga snel weer eens langs! Sophie is druk op de dagen dat ze ontvangt, dus ik ga snel zorgen dat ik op de vaste-klanten lijst kom.
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag mij af of Sophie (Stephanie) nog actief is?
In de app blijft er nu zo'n 5 weken 1 vinkje. Ik heb geen 2 vinkjes gezien waardoor haar telefoon aanstaat.
Ik heb nog steeds het telefoonnummer van haar advertentie op sexjob.
 
Ik zie bij haar whatsapp de melding "laatst gezien 30-12-22 16:43" dus ik vermoed dat ze inerdaad al een week of drie niet online is geweest. Of ze heeft weer een nieuw nummer, dat zou ook nog kunnen.
 
Ze stuurde vanmiddag een bericht dat ze weer beschikbaar was. Vanaf 13u tor 20u en volgende week. Heb meteen een bericht gestuurd om vanavond af te spreken maar daar reageerde ze niet meer op. Terwijl ze wel online was. Op haar oude bekende nr overigens. Dit is al de zoveelste keer dat ik probeer af te spreken en ze niet meer reageert. Ben er wel een beetje klaar mee.
 
She does not. I asked her about it. I think she just sends a message to a selection of the men who's dicks she has been sucking before and who she finds pleasant sometimes if she needs to make some money. And sometimes she just places an ad online.
 
Ze is nog steeds actief.
Zonet nog een bericht ontvangen van haar.
heb al vele mooie reviews geleze maar kan iemand haar manier van blowjos geven omschrijven?
Is het sensueel? Kijkt ze geil in je ogen? Of is het gwn een heel goed uitgevoerde blowjob maar dan eerder bandwerk?
thx
 
Ik ben een tijdje terug ook geweest, ik vind het een aardig meisje maar het pijpen vond ik niet veel bijzonders eerlijk gezegd, dan laat ik me liever voor 50 in de doublet pijpen zonder condoom, je mag wel in haar mond klaarkomen dat is dan wel weer een pluspunt
 
Ze is nog steeds actief.
Zonet nog een bericht ontvangen van haar.
heb al vele mooie reviews geleze maar kan iemand haar manier van blowjos geven omschrijven?
Is het sensueel? Kijkt ze geil in je ogen? Of is het gwn een heel goed uitgevoerde blowjob maar dan eerder bandwerk?
thx
Dat laatste. Alsof je fysiotherapeut blowjobs gaat aanbieden. Vakkundig en met professionele distantie.
 
Ze is nog steeds actief.
Zonet nog een bericht ontvangen van haar.
heb al vele mooie reviews geleze maar kan iemand haar manier van blowjos geven omschrijven?
Is het sensueel? Kijkt ze geil in je ogen? Of is het gwn een heel goed uitgevoerde blowjob maar dan eerder bandwerk?
thx
Als ze 7 hetero mannen die om haar heen staan kan laten komen tijdens een gangbang doet ze toch wel iets goed .
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nu twee keer geweest bij dit meisje, op een heel centrale plek in Den Haag.
Haar advertentie is dan weer on- en dan weer offline, maar nu ze mijn nummer heeft, meldt ze zich als ze weer actief is.
Ze is heel benaderbaar via de app en de afspraak was vlot gemaakt.
Leuk, vriendelijk meisje. Girl next door. Ze heeft een mooi figuur. Ik zou haar niet omschrijven als mollig. Wel mooie vrouwelijke vormen.
Ze pijpt fenomenaal. Daar is ze dan ook geoefend in. Ergens is het jammer dat ze zich niet laat neuken, maar dit heeft ook wel z'n charme. De tweede keer mocht ik in haar mond klaarkomen, de eerste keer alleen over haar borsten.
Absolute aanrader voor als je een keer simpelweg leeggezogen wilt worden. En bonuspunt voor haar vriendelijkheid!
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Stephanie, Sophie en meer recent simpelweg Pijpmeid.. Heerlijke blowjobs in DH. Goed bereikbaar met zowel OV als de auto. Parkeren kan wat energie kosten, maar kan in principe vlak voor de deur.

Sophie is een jongedame, ik schat 25-26, 1.60-.70 groot en houdt wel van een stevige jonko. Je kunt zelfs wat meenemen en tezamen met haar genieten van geestveruimming.
Zoals overigen al aan hebben gegeven, ze pijpt uitmuntend. Bouwt goed op en heeft een erg natte pompmond waar je, ondanks de langzame opbouw, toch wel redelijk snel je 1e lading aan haar kado kan geven. Ze zuigt goed door, maar slikt niet. Persoonlijk geen issue, ze blijft doorpompen met die enorm natte glibberige mond totdat echt letterlijk iedere druppel eruit is. Hygiene is bij haar zelf goed, de ontvangstlocatie gaf me wel het gevoel dat ik op elk moment ge-kidnapped kon worden.

Overall genomen een lieve dame die haar skills echt goed beheerst. Locatie is misschien niet helemaal optimaal, maar Sophie is wel echt tip-top!

Would suggest 9/10!
 
Stephanie, Sophie en meer recent simpelweg Pijpmeid.. Heerlijke blowjobs in DH. Goed bereikbaar met zowel OV als de auto. Parkeren kan wat energie kosten, maar kan in principe vlak voor de deur.

Sophie is een jongedame, ik schat 25-26, 1.60-.70 groot en houdt wel van een stevige jonko. Je kunt zelfs wat meenemen en tezamen met haar genieten van geestveruimming.
Zoals overigen al aan hebben gegeven, ze pijpt uitmuntend. Bouwt goed op en heeft een erg natte pompmond waar je, ondanks de langzame opbouw, toch wel redelijk snel je 1e lading aan haar kado kan geven. Ze zuigt goed door, maar slikt niet. Persoonlijk geen issue, ze blijft doorpompen met die enorm natte glibberige mond totdat echt letterlijk iedere druppel eruit is. Hygiene is bij haar zelf goed, de ontvangstlocatie gaf me wel het gevoel dat ik op elk moment ge-kidnapped kon worden.

Overall genomen een lieve dame die haar skills echt goed beheerst. Locatie is misschien niet helemaal optimaal, maar Sophie is wel echt tip-top!

Would suggest 9/10!
Hahah true for the location. When I visited a few months ago, there were even some visitors outside the room. Nothing dangerous, she said it was family asking for keys.
Immediately my little one lost sensation.
But she is cute, apologised for it, and even offered refund if I didn't want to continue.
 
Hahah true for the location. When I visited a few months ago, there were even some visitors outside the room. Nothing dangerous, she said it was family asking for keys.
Immediately my little one lost sensation.
But she is cute, apologised for it, and even offered refund if I didn't want to continue.
My God! That would've instantly destroyed my boner to be honest. Getting an 'unexpected' visitor while you're trying to 'get it on' is almost always a sure fire way to get a heart attack in my book.

Trip
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/nederlandse-24-pzc-hyginisch-discreet_7722157
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een tijdje terug bij Sophie langs geweest in Den Haag vlakbij de Geleenstraat voor een pijpdate.
Een vriendelijk meisje, girl next door type, was volgens mij behoorlijk stoned. Een rommelige woning met een tweepersoonsbed waar je op kan gaan liggen, dame doet alleen een pijpdate zonder intiem, wel topless maar houdt haar legging aan. Het pijpen vond ik niet erg bijzonder, ik verwacht meer van een deepthroat pijpdate maar ik vond het een gewone pijpbeurt die ik in de doublet ook kan krijgen voor minder, het was leuker geweest als ze haar legging uit had gedaan en met haar mooie volle kont op mijn gezicht was komen zitten maar dat is allemaal niet mogelijk. Pluspunt is dat je in haar mond klaar mag komen, voor de rest vond ik er niet veel aan ondanks dat het wel een vriendelijk meisje is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan