Recensie Sophie, Den Haag 4,54 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteravond kreeg ik een berichtje van haar. Ze neemt voorlopig een rust pauze.
Zo'n bericht had ik ook wel willen hebben, dan was het mij ook duidelijk.
Zo kon zij haar advertentie verwijderen voor de helderheid. Of op haar whatsapp bij haar profielfoto een afbeelding met tekst dat zij een rustpauze neemt. Dit is voor de communicatie makkelijk en zij bereikt zo ieder belangstellende in haar.
 
Sophie is slechts een amateur.
U heeft verder helemaal niets te willen, klanten zijn ondergeschikt. Een jongedame met een dergelijke dienstverlening PZC CIM kent een mega aanbod. Al gezien hoeveel keer de adv is bekeken, 35.500 keer ! Zie uberhaupt maar eens er tussen te komen.
 
Ja, ik ben laatst geweest. Je moet net het geluk hebben dat zij ontvangt. Het is niet altijd wanneer je haar een bericht stuurt dat zij reageert dat zij daadwerkelijk ontvangt. Het kan soms een paar weken duren. Dat is tenminste mijn ervaring.
Maar het is heerlijk wanneer de afspraak gemaakt kan worden.

Het is leuke vriendelijke meid met heerlijke natuurlijke borsten waar je tijdens het pijpen mee kan spelen.
Heerlijk gepijpt zonder condoom, deed throat, klaarkomen in mond.
 
Tot twee keer toe een afspraak gemaakt maar in beide gevallen niet doorgegaan. Eerste keer heeft ze netjes afgezegd, tweede keer reageerde ze niet meer. Pas drie dagen na de afspraak. Dat dan weer wel. Weet niet of ik het og een keer ga proberen. Hoewel ze me wel heel aardig lijkt.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Contact krijgen en een afspraak maken verliep goed. Pijptechnisch een 8. Ze loopt twee punten mis omdat één en ander allemaal wat afstandelijk verloopt.

Zoals zo vaak bij privéontvangst: slordig appartement in een volksbuurt. Deze dame rookt en blowt wat voor mij van minderwaarde is.

De veel gestelde vraag over haar uiterlijk adresserend kan ik niet zeggen dat ze heel aantrekkelijk is. Ze is wat kort en tegen het mollige aan met een rond gezicht. Terwijl ze toch niet lelijk of dik is. Heel gemiddeld wat looks betreft. Geen man zou omkijken bij het passeren op straat. Maar tegelijkertijd een blowjob ook niet afslaan wanneer het zou worden aangeboden.

Dienstverlening uniek wanneer het gaat om het vol in het gezicht mogen spuiten. Leuke meid om even mee te kletsen.
 
Laatst bewerkt:
Ja zeker wel. Dit heeft ze een keer eerder gedaan. Toen ik een paar weken later bij haar was vroeg ik er naar. En ze vertelde er over dat ze een stuk of 6 heeft verwerkt tegelijkertijd
 
Indien men privè een foto vraagt aan Sophie, stuurt ze exact deze foto op. Ze verwijderd het ook meteen weer. Kan ook zijn dat iemand alsnog de foto misbruikt voor nep advertentie.
Ik twijfel of hier sprake is van misbruik, zou kunnen.
 
Nou Rob dat iemand anders haar zaken in dit geval regelt is evident. Haar eigen advertentie kent gelukkig een zachte lieve toon, ook haar appjes zijn altijd superlief. Nee dan deze advertentie, opgemaakt door een of andere wannabe pooier. Zonde dat Sophie zich met zo'n kwal inlaat.
 
Ja zo te zien wel. Ik heb zelf helemaal geen ervaring met blow/gangbangs. Ik wist niet dat het veel tijd kost om dit te regelen dus dat ze geregeld worden door iemand anders.

Hoe je het zegt, sophie is onschuldig en lief behalve wanneer ze je pijpt. Ik had het gevoel dat ze zoiets niet zou doen of heeft gedaan.
 
Gents. Velen hebben 1-1 contact met haar en zijn happy met de manier van communiceren, de date en de rest van het contact.

Het was / is haar wens om los van 1-1 contact ook af en toe een setting te creëren met meerdere mannen. Ik zit hier niet persoonlijk in maar denk dat ze het a) fijn vindt om iemand te hebben die het koren van het kaf scheidt en b) iemand die de eindeloze mail over neemt.

De advertentie had van mijn hand anders opgesteld geweest maar ik vermoed dat dit een iets te enthousiaste bezoeker is die ze in vertrouwen heeft genomen om eea te regelen. Toen ik voor mijn subje (op haar verzoek) iets regelde was ik 500 berichten verder.

Bottum line is : ze heeft a) bevestigd dat het om gaat gaat en b) dat het met haar consent is
 
Aangezien er een tiental mannen er op af komen, kan ze dit nooit in haar eentje managen.
Had ook niet verwacht zich hiervoor te lenen, ze heeft het meermaals reeds gedaan. Een echte bukkake is het niet. Heb gezien dat dames alles in de mond kregen en zelfs uit bekers sperma op drinken. Ze zegt echter niet alles door te slikken, beetje in haar mond maar het meeste op gezicht en borsten en allemaal tegelijk. Ook ik haak nu voor 1 op 1 teleurgesteld af, had dit niet achter haar gezocht.
 
ik had dit ook niet achter haar gezocht.
wellicht makkelijk geld verdienen want dat is natuurlijk de motivatie. en dan houdt de pimp ook wat over.
denk 10x bij haar te zijn geweest. denk dat ik haar volgende x over sla.
 
Ben verbaasd dat het voor velen als een verassing voelt dat Sophie ook aan gangbangs doet. Denk je nou echt dat zo'n leuke meid die 10/10 kan pijpen niet andere dingetjes doet? Pijpen is voor haar een kink dus waarom zou ze het alleen 1 op 1 houden? De mensen die verbaasd waren leefden volgens mij in hun eigen fantasie. Wees realistisch joh

Ben tweemaal geweest bij haar en alleen maar complimenten aan haar 😘
 
Terug
Bovenaan Onderaan