Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb het gevraagd, ze is het.Vraag het haar zou ik zeggen
Klopt heb haar in haar begin tijden bezocht. Toen bood ze intiem idd aan en dat was zeker 1 van de strakste kutjes die ik heb mogen doorboren. Jammer dat ze dit niet meer doet, moet snel weer langs voor een leuke pijpbeurtVroeger, zo'n 3 jaar geleden, bood ze ook nog intiem aan; wel prijzig maar erg lekker. Sindsdien heeft ze zich alleen op pijpen toegelegd en dat doet ze ook uitstekend. En inderdaad, wat een hypocriete commentaren...of ze nou 10x 1 pik afzuigt en op haar gezicht of in haar mond laat spuiten, of in 1x 10 maakt toch niks uit? (Voor haar wel natuurlijk, gewoon efficiënter time-management.)
En je hoeft natuurlijk niet mee te doen, je kan ook gewoon een andere keer weer 1 op 1 doen alsof jouw pik de eerste en enige ooit in haar mond is...
Dat laatste. Alsof je fysiotherapeut blowjobs gaat aanbieden. Vakkundig en met professionele distantie.Ze is nog steeds actief.
Zonet nog een bericht ontvangen van haar.
heb al vele mooie reviews geleze maar kan iemand haar manier van blowjos geven omschrijven?
Is het sensueel? Kijkt ze geil in je ogen? Of is het gwn een heel goed uitgevoerde blowjob maar dan eerder bandwerk?
thx
Hahah true for the location. When I visited a few months ago, there were even some visitors outside the room. Nothing dangerous, she said it was family asking for keys.Stephanie, Sophie en meer recent simpelweg Pijpmeid.. Heerlijke blowjobs in DH. Goed bereikbaar met zowel OV als de auto. Parkeren kan wat energie kosten, maar kan in principe vlak voor de deur.
Sophie is een jongedame, ik schat 25-26, 1.60-.70 groot en houdt wel van een stevige jonko. Je kunt zelfs wat meenemen en tezamen met haar genieten van geestveruimming.
Zoals overigen al aan hebben gegeven, ze pijpt uitmuntend. Bouwt goed op en heeft een erg natte pompmond waar je, ondanks de langzame opbouw, toch wel redelijk snel je 1e lading aan haar kado kan geven. Ze zuigt goed door, maar slikt niet. Persoonlijk geen issue, ze blijft doorpompen met die enorm natte glibberige mond totdat echt letterlijk iedere druppel eruit is. Hygiene is bij haar zelf goed, de ontvangstlocatie gaf me wel het gevoel dat ik op elk moment ge-kidnapped kon worden.
Overall genomen een lieve dame die haar skills echt goed beheerst. Locatie is misschien niet helemaal optimaal, maar Sophie is wel echt tip-top!
Would suggest 9/10!
Sophie doet niet aan zoenen of intiem dus ben benieuwd waar je het van heb. Ook omdat het op je lip zit heb ik me twijfels bij je beschuldigingen. Ik geniet altijd van haar en heb nog nooit zoiets gezien bij haar.ik heb een verwoestende herpes hier aan overgehouden, na weken en behandeling nog steeds zichtbaar en pijnlijk maar wel wat minder..
op me lip had ik het ook.. verschrikkelijk..
Ze heeft inderdaad heleboel vaste klanten die wekelijks haar bezoekenIk denk dat ze vooral afspreekt met vaste klanten. Heel soms staat haar advertentie even online. Dan heeft ze misschien even behoefte aan nieuw vlees?
Dus heb geduld, of vind iemand die zo onfatsoenlijk is om zonder haar toestemming/medeweten haar nummer met je te delen. Bij mij moet je dan in ieder geval niet zijn.