Recensie Sophie, Heerhugowaard 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tracks83

Wandelaar
92
16/08/21
43
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/heerhugowaard/6044252-sophie
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Net bij dit poppetje geweest. Niet zoenen, beffen etc toen ik daar was. Heel jammer maar ze zag er zo lekker klein uit met een kontje en kleine borstjes dat ik toch maar ben gebleven.

Ze zuigt onwijs lekker en likt hem helemaal af. Toen randje bed getrokken rubbertje eromheen en die beentjes helemaal wijd gedaan en haar toen als een gek beginnen te raggen. Heerlijk zon klein lekker kutje (want die heeft ze zeker).Ze trok zelf dr benen nog meer naar achter toe, waardoor ik nog beter zag hoe ik in en uit dr ging. Ze kreunde het uit. Lekker dr kleine tietjes beetgepakt , waardoor ze nog harder begon te hijgen en te kreunen en later zelfs te gillen.Even bovenop me getrokken em ze begon met als een malle te neuken. Lekker om te zien zon petite meisje bovenop je.
Daarna weer op het randje van het bed en zo hard als ik kon weer neuken. Ze genoot er hoorbaar van, duurde niet lang voordat ik bij al dat geluid van haar en het zicht op haar keihard klaarkwam. Nog even in dat heerlijke strakke kutje liggen nabewegen, waarna ze nadat ik uit haar haalde zei dat ik gek was dat ik dr zo hard neukte haha.

Schade 100 voor 30
 
Is het de dame van de foto's? Er is op dit forum wat twijfel geweest of je haar zou treffen.


 
Kortom, dame van de foto's! Dat is al uitzonderlijk ;-)
Geen GFE dus, zelfs niet beffen en zoenen, maar wel een goede pijpbeurt en heerlijk harde sex (ook vanuit haar), right @Tracks83 ?

Blijf toch benieuwd naar die "3D Blowjob" ... bijzondere benaming.

Nog iets gemerkt van "experienced erotic Masseuse" , of ook niet :ROFLMAO:
Hmmm, verleidelijk dan toch wel.
 
Net bij dit poppetje geweest. Niet zoenen, beffen etc toen ik daar was. Heel jammer maar ze zag er zo lekker klein uit met een kontje en kleine borstjes dat ik toch maar ben gebleven.

Ze zuigt onwijs lekker en likt hem helemaal af. Toen randje bed getrokken rubbertje eromheen en die beentjes helemaal wijd gedaan en haar toen als een gek beginnen te raggen. Heerlijk zon klein lekker kutje (want die heeft ze zeker).Ze trok zelf dr benen nog meer naar achter toe, waardoor ik nog beter zag hoe ik in en uit dr ging. Ze kreunde het uit. Lekker dr kleine tietjes beetgepakt , waardoor ze nog harder begon te hijgen en te kreunen en later zelfs te gillen.Even bovenop me getrokken em ze begon met als een malle te neuken. Lekker om te zien zon petite meisje bovenop je.
Daarna weer op het randje van het bed en zo hard als ik kon weer neuken. Ze genoot er hoorbaar van, duurde niet lang voordat ik bij al dat geluid van haar en het zicht op haar keihard klaarkwam. Nog even in dat heerlijke strakke kutje liggen nabewegen, waarna ze nadat ik uit haar haalde zei dat ik gek was dat ik dr zo hard neukte haha.

Schade 100 voor 30

Buikje incl litteken je niet opgevallen ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan