Recensie Sophie, Huize Fleur, Apeldoorn 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Voordat ik bij een dame een volledig uur boek, vind ik het fijn eens kennis te maken met een korte date. Zo ook naar Sophie gegaan voor een vluggertje. Helaas viel de date tegen en ga ik mijn geld voor een uur de volgende keer graag ergens anders uitgeven.
Ook bij Fleur heb ik eens eerder een vluggertje geboekt en daar was P&N gewoon mogelijk en heb ik die dame in twee standjes mogen nemen. Bij Sophie is dat anders. Geen pijpen, niet aan haar kutje zitten en ik durfde al niet meer te vragen of er na doggy nog een ander standje mogelijk zou zijn; ze verwoorde het zo dat ik sterk de indruk kreeg 1 standje te mogen kiezen en het daar bij blijven moest. Misschien een verkeerde inschatting.
Op mijn vraag of ik haar mocht vingeren kreeg ik een bespottend proestje, gniffeltje, alsof het de raarste vraag ooit was. De toon was gezet daarmee. Dames zijn vaker er niet van gedient, zeker penetratie met je vingers niet maar bij Sophie mocht ik er echter helemaal niet aan zitten en sloot ze haar benen. Helaas.
Ze bleef wat grof aan me pik jengsten om 'm hard te krijgen wat niet heel fijn voelde en niet heel effectief was. Condoom er uiteindelijk om en doggy geneukt, ze heeft een prachtig lijf en knap koppie, daar ligt het niet aan.

Al met al was een vluggertje bij Sophie dus uitermate zakelijk, koud en afstandelijk. Voor mij geen uurtje met Sophie volgende week
 
Sedert Corona zijnde meeste dames voorzichtiger en zoals hazelnoot al schreef
Je kunt toch niet van iedereen verwachten dat je voor misschien nog geen 30 euro van een totaal onbekende direct een paar vingers in je kutje krijgt gedrukt 😉🤨
En als er al geen klik is……
 
Sedert Corona zijnde meeste dames voorzichtiger en zoals hazelnoot al schreef
Je kunt toch niet van iedereen verwachten dat je voor misschien nog geen 30 euro van een totaal onbekende direct een paar vingers in je kutje krijgt gedrukt 😉🤨
En als er al geen klik is……
Absoluut niet, ik geloof dat de dames die vingeren toestaan bij kort bezoek voor mij op 1 hand te tellen zijn. Zelfs bij langer bezoek is het regelmatig niet mogelijk.
Ik vraag het wel altijd want ik vind het ontzettend geil en maakt me altijd direct hard. Maar geen pijpen, dát heb ik in tien jaar tijd en talloze ervaringen echt niet eerder meegemaakt. Niet achter het raam, niet bij thuisontvangst en niet in een huis. Ook de goedkoopste snelste ervaringen is P&N geweest. Maargoed. Er is genoeg vis in de zee
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://kweekweg10.com/ladies/sophie/
Totale kosten (in euro)
165
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sofie bezocht en een erg goed klik en dat was te merken ..........................................
erg lekkerrrrrrrrrr
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan