Recensie Sophie, Leeuwarden (voorheen Arnhem) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Koekiemonster

Newbie
21
30/01/22
12
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leeuwarden/5801220-sophie
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb Sophie afgelopen week in Arnhem bezocht al zie ik dat ze nu in Leeuwarden is.

Zeker de dame van de foto's met een lekker slank petit figuur. In het echt iets meer "plain" dan op de foto's maar dat zijn de meeste. Haar Engels was zeer goed.

Vooraf communiceerde ze duidelijk dat ze alles met condoom doet en geen zoenen.

Pijpen was prima maar standaard en voor de rest alleen afgemaakt in doggy. Ze was overigens wel heerlijk strak.

Ik stond wel na 10 minuten alweer buiten.
 
Da's een tientje per minuut. Mijn algemene beoordeling was 4 sterretjes minder geweest. Met een dergelijke schamele service snap ik wel dat ze maar gauw naar Leeuwarden vertrokken is. Nu gaat ze die Friezen een poot uitdraaien.
 
Wellicht iets te ruim beoordeeld maar een 1 ster was het ook zeker niet.

Ik ben helaas eigenlijk niet anders gewend bij afspraken van 30minuten. Zodra je bent gekomen springen de dames van het bed af, maken zichzelf schoon of wassen zich en daarna gaat de kleding weer aan en duiken ze in hun mobiel.
 
Het lijkt me dat je dan te snel met de daad begint. Laat je eerst lekker 20 minuten verwennen en bewaar het zware geschut voor de laatste 10 minuten. Of je zou een dame moeten zoeken die vluggertjes aanbiedt. Maar ik vrees dat dat vanaf de eerste seconde haastwerk wordt.
 
Het lijkt me dat je dan te snel met de daad begint. Laat je eerst lekker 20 minuten verwennen en bewaar het zware geschut voor de laatste 10 minuten. Of je zou een dame moeten zoeken die vluggertjes aanbiedt. Maar ik vrees dat dat vanaf de eerste seconde haastwerk wordt.
Hallo Koekiemonster, zou ze daar voor in zijn? Eerst 20min verwennen voor de echte actie zoals Hazelnoot omschrijft.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan