Recensie Sophie, Oostende 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massaman

Stamgast
369
02/11/21
162
21
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/massage-sophie.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Tegenvaller. Dame geeft massage op bed, groot, geblondeerd kort haar, buikje en nogal fors gebouwd, voor mij totaal geen aantrekking. Flauwe en vervelende massage, je moet op voorhand al aangeven aan de telefoon dat je body to body wil (!) Aanraken mag maar niet vingeren: tja als je je broekje aanhoud ook moeilijk lijkt me.
De body to body is zijdelings met de borsten wat over de rug, vooraan niks.
Ze ging na het omdraaien tussen mijn benen zitten dus je kan niet aan haar maar wou toch niet dus...
Zeer matige afwerking en poef gedaan na 50min terug buiten.
En maar zagen...over haar buurvrouw, over fitness,...
Never again, waste of money en slecht gevoel.
 
Dame in kwestie ontvangt nu in Middelkerke. Na eerder privé te hebben ontvangen in Knokke en Oostende. Ze biedt enkel nog massage aan en sporadisch nog eens prive.

Blonde fors gebouwde dame met een C a D cup. Twee keer bezocht met intiem in Knokke en Oostende. Democratische prijzen, praat wel veel. Dame met een redelijk behaarde en verzorgde kut.

Dates door haar praten altijd langer dan voorzien. Tongzoenen was aangenaam, haar langdurig beffen ook, pijpen doet ze matig. Wel een zalige kletsnatte kut die zeer luid sopt.

Voor massage alleen zou ik niet gaan, maar zou haar zeker nog eens neuken
 
Dame in kwestie ontvangt nu in Middelkerke. Na eerder privé te hebben ontvangen in Knokke en Oostende. Ze biedt enkel nog massage aan en sporadisch nog eens prive.

Blonde fors gebouwde dame met een C a D cup. Twee keer bezocht met intiem in Knokke en Oostende. Democratische prijzen, praat wel veel. Dame met een redelijk behaarde en verzorgde kut.

Dates door haar praten altijd langer dan voorzien. Tongzoenen was aangenaam, haar langdurig beffen ook, pijpen doet ze matig. Wel een zalige kletsnatte kut die zeer luid sopt.

Voor massage alleen zou ik niet gaan, maar zou haar zeker nog eens neuken
Klopt wat je zegt, maar volgens mij wil ze alleen nog masseren. Heb je ze onlangs nog geneukt?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan