WHEM Sophie Zoetermeer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen ervaring, maandag ovb een afspraak voor woensdagavond afgesproken. Zouden in de ochtend nog even contact hebben via WA, echter gister polste ik eventje en het ging niet meer lukken want ze was niet in de buurt..

Ze zei erbij dat ze vrijdag wel kon, een tijd in de avond voorgesteld maar daar nog geen concrete reactie op..

Ik twijfel steeds meer of ze echt is..
 
Hmm klinkt inderdaad niet best maar ik heb in het verleden ook wel eens met een amateur-dame afgesproken en dat ging ook zo moeizaam. Ik had het bijna opgegeven maar heel blij dat ik toch geduldig ben geweest... was een van de beste betaalde ervaringen ooit!

Enfin: succes en hou ons maar op de hoogte :)
 
Dat ze met condoom pijpt is echt helemaal niet erg. Ze pijpt echt voortreffelijk. Ze is verder heel normaal in de omgang. Een echte gfe krijg je van haar. Ik had haar voor 30min, en dat was al heel erg fijn.
 
Ik ben er ook een beetje aan te twijfelen of de dame, de betreffende Sofie die adverteert, echt bestaat. Gezien de geschreven tekst in de advertentie lijkt het me van niet. 'Sofie' maakt wel erg knullige spelfouten, en dat voor een dame die te Leiden studeert - ik neem aan dat ze aan de universiteit aldaar studeert.
De laatste zin in de advertentie is ook apart geformuleerd overigens.
Zit hier wellicht geen oplichter van buitenlandse komaf óf een bende van oplichters achter?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ach, een spelfoutje maken we allemaal wel eens. het lijkt er op dat die laatste zin er in een later stadium aan is toegevoegd om het werkgebied af te bakenen. en waarom zou je als oplichter je werkgebied kleiner maken?

Ik heb meer moeite met de redenering 'ik heb echt heel weinig tijd om af te spreken, vandaar dat ik wat meer vraag' . de logica van die zin ontgaat me volledig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan