WHEM Sophie Zutphen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had een tijdje geleden date gepland maar die zegde ze vlak van te voren af door persoonlijke omstandigheden.
Heb nu voor morgenavond een date. Ze heeft paar foto's gestuurd van haar zodat ik haar kan herkennen. Maar heb toch klein beetje twijfels, vooral omdat ze bij mij komt.
 
Ik woonde voor haar wat verder weg dus lastig te plannen voor haar met haar kind.
Heb ook niet het idee dat ze veel moeite wilde doen voor de date en een oppas regelen of iets dergelijks.
Bij mij wilde ze juist overdag afspreken wat voor mij weer lastig was.
Hoop voor je dat je een leuke date met haar hebt en ben benieuwd naar je ervaringen met haar.
Wat ik mij kan herinneren is dat ze wel wat voller is volgens mij.
Veel plezier
 
Ik had een tijdje geleden date gepland maar die zegde ze vlak van te voren af door persoonlijke omstandigheden.
Heb nu voor morgenavond een date. Ze heeft paar foto's gestuurd van haar zodat ik haar kan herkennen. Maar heb toch klein beetje twijfels, vooral omdat ze bij mij komt.
En hoe was de date, ben er eigenlijk wel benieuwd naar, volgens haar advertentie zou ze namelijk enigzins bij mij in de regio zitten.
 
Ik heb toch weer een afspraak met haar voor morgen...alleen sinds gisteren reageert ze niet meer. Ze leest wel de whatsapp berichtjes.
In haar laatste bericht schreef ze trouwens dat ze niet in Zutphen of omstreken zit. We hebben wel ergens in Zutphen afgesproken maar ze schreef dat het voor haar 45 minuten rijden is...Kan dus maar zo dat ze uit Amersfoort, Zwolle of Nijmegen, etc. komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan