WHEM Soraya, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ging onlangs. Het was behoorlijk afschuwelijk, ik heb veel geld betaald voor een afschuwelijke ervaring.
Ten eerste liegt ze over haar afkomst. Ik verwachtte een Arabisch meisje, maar ze komt eigenlijk uit de Caraïben.

Ze had ook de hele tijd veel lachgas en haar appartement is bezaaid met ballonnen. Ze was helemaal niet betrokken bij onze ontmoeting, alleen bij het inademen van lachgas

Tijdens onze afspraak vertelde ze me dat een andere klant het appartement zou binnenkomen en in een andere kamer zou wachten. Ik voelde me hier erg ongemakkelijk bij en ging weg. 0/10, ik zou het helemaal niet aanraden.
 
Ik ging onlangs. Het was behoorlijk afschuwelijk, ik heb veel geld betaald voor een afschuwelijke ervaring.
Ten eerste liegt ze over haar afkomst. Ik verwachtte een Arabisch meisje, maar ze komt eigenlijk uit de Caraïben.

Ze had ook de hele tijd veel lachgas en haar appartement is bezaaid met ballonnen. Ze was helemaal niet betrokken bij onze ontmoeting, alleen bij het inademen van lachgas

Tijdens onze afspraak vertelde ze me dat een andere klant het appartement zou binnenkomen en in een andere kamer zou wachten. Ik voelde me hier erg ongemakkelijk bij en ging weg. 0/10, ik zou het helemaal niet aanraden.
Op de advertentie staat niks over haar afkomst. Er staat alleen maar een neppe naam, elke dvp doet dat. Iedereen moet ooit zijn eerste bericht plaatsen. Hele positieve eerste berichten zijn niet geloofbaar, maar jij hebt een negatieve eerste bericht. Account gemaakt op woensdag 19:00, eerste bericht gelijk geplaatst op woensdag 19:00, uitgelogd op woensdag 19:02 en sindsdien niet meer ingelogd.
 
Lol je maakt een hele forum ik weet precies wie dit is. Je hele lichaam stonk ik verzocht je vriendelijk om te douchen en je stonk nog steeds. Ik heb je weggestuurd . Je was weg ik rook je nog steeds en ik overdrijf niet eens.
 
Je opent een heel forum om te vragen of ik fake ben? Ten eerste registreer je met een ID op sexjobs. Ten tweede kon je mij gewoon een bericht sturen voor meer duidelijkheid? Door bij voorbeeld fake check. Jij wilt gewoon DIRT op me name zetten je bent een beetje levenloos schat. Heren als je wilt daten een een fake check wilt (even kort videobellen) is dat gewoon mogelijk 😬
 
@Soraya Dank je voor de toelichting!
Kan je nog iets zeggen over je afkomst?
Overigens zegt id niks, sexjobs barst van de oplichters en fake profielen.
Toen ik je advertentie zag was het Den Haag en nu Almere? Klopt dit, want ik kan je alleen bezoeken in Den Haag.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan