Algemeen Soraya's Palace, Steenokkerzeel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kan iemand mij misschien vertellen welke dames overtuigd tongzoenen en welke niet of met het puntje van de tong?
Zonder tongzoenen is de date voor mij verloren.
 
Kan iemand mij misschien vertellen welke dames overtuigd tongzoenen en welke niet of met het puntje van de tong?
Zonder tongzoenen is de date voor mij verloren.
Ik heb eigenlijk nog nooit op voorhand geweten dat een dvp overtuigd wil tongzoenen, laat staan met puntje van de tong. Dvp's vinden tongzoenen veel intiemer dan neuken. Enkel als ik een zekere band had met een dvp kwam er SOMS al eens een beetje tong bij te pas.
 
Doremi, bij soraya heb ik hier doorgaans heel goeie ervaringen mee, ik ga normaal gezien ook enkel daar maar nu met de corona ben ik al 2 jaar niet meer geweest :-( maar nu ga ik er niet meer te lang mee wachten.
 
Sooike,
Ik ben er jaren geleden een paar keer geweest, maar omdat ik een paar keer ben buiten gestapt zonder te kameren was ik totaal niet meer welkom. Deze ervaring heb ik trouwens bij meerdere privéhuizen meegemaakt. Ben er dan ook niet meer geweest. Misschien is dit over de jaren wat gebeterd?
 
Sooike,
Ik ben er jaren geleden een paar keer geweest, maar omdat ik een paar keer ben buiten gestapt zonder te kameren was ik totaal niet meer welkom. Deze ervaring heb ik trouwens bij meerdere privéhuizen meegemaakt. Ben er dan ook niet meer geweest. Misschien is dit over de jaren wat gebeterd?
Ik kom er al 6j en heb nog nooit zo iets ervaren wel het tegengestelde, ik wordt er altijd heel vriendelijk onthaald altijd met een lach en de vraag of alles goed met me is.
 
Jaren geleden ook bij Soraya geweest.. Nu ik begin 50j ben, beetje bang om niet meer welkom te zijn. Hoe oud zijn jullie ongeveer?
Leeftijd maakt toch niks uit 🙂
En denk dat ze liever een deftige heer van 50 zien binnenkomen dan een Jonge vuile onverzorgde sloddervos 😉

Ps.ik ben 41 jaar 🙂
 
Ik ben ook al dik de 50 gepasseerd, nog nooit een negatieve opmerking gekregen, in tegendeel, veel dames geven de voorkeur aan iets oudere heren. De oudere heren gaan volgens Soraya zelf meer voor het sensueel wederzijds genot, terwijl de jongeren er op los hengsten.
 
iemand al de nieuwe Alice gezien? heeft ze een mooi gezicht? Toen ik begin maart de lineup zag, was ik niet echt onder de indruk van hun schoonheid, buiten een slanke zuiderse dame met lang donker haar. Ik hou nu eenmaal van een fijn kopje.
 
iemand al de nieuwe Alice gezien? heeft ze een mooi gezicht? Toen ik begin maart de lineup zag, was ik niet echt onder de indruk van hun schoonheid, buiten een slanke zuiderse dame met lang donker haar. Ik hou nu eenmaal van een fijn kopje.
Valt zeker mee, wel teveel makeup imo, heb een review van mijn bezoek hier op het forum
 
Ik ben ook al meerdere keren langsgeweest bij Soraya's Palace en iedere keer tevreden. De zaak is kraaknet (staat Soraya op) en de meisjes weten welk niveau van service Soraya verwacht. De tijd wordt gerespecteerd en er is heel propere douche-gelegenheid. Allemaal top dus!
Soraya zelf geeft imo het meest beleving en gaat ook het verst om haar klant te plezieren. De andere meisjes wisselen natuurlijk en de anderen die ik daar al mocht ontmoeten, werken er ondertussen niet meer, dus ga ik daar niet op in.
 
Ik ben er ondertussen ook al langsgeweest en inderdaad kraaknet daar!
Ook de dames vallen goed mee, er wordt gelet op vriendelijkheid en goede service
Het enige wat een beetje moeilijk is, is dat men bijna steeds ter plaatse moet gaan want de website (foto's) is meestal niet up to date.
Voor de rest Top!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan