Algemeen Soraya's Palace, Steenokkerzeel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er ondertussen ook al langsgeweest en inderdaad kraaknet daar!
Ook de dames vallen goed mee, er wordt gelet op vriendelijkheid en goede service
Het enige wat een beetje moeilijk is, is dat men bijna steeds ter plaatse moet gaan want de website (foto's) is meestal niet up to date.
Voor de rest Top!!
Ik ga akkoord dat de site niet echt goed bemand, sorry 'bevrouwd' is... Maar dat kan je omzeilen door te bellen en een afspraak te maken met de dame van je keuze. Ik heb al 4x een afspraak gemaakt bij Soraya's Palace (2x Soraya, Inez en Tess; die laatste twee werken er al een tijdje niet meer) en al die keren liep het goed en was de dame mooi op de afspraak. Ik bel meestal een aantal dagen op voorhand zodat er zeker mogelijkheid is om dat in de agenda van de dame op te nemen...
 
Laatst bewerkt:
dat kan je omzeilen door te bellen en een afspraak te maken [...] Ik bel meestal een aantal dagen op voorhand
Inderdaad, gewoon even bellen om te vragen welke dames er zijn, en je afspraak vastleggen.
Voor de meeste dames hoef je ook niet meerdere dagen op voorhand te bellen. De dag tevoren is voldoende. De dag zelf is ook mogelijk, maar dat heb ik zelf nog niet vaak geprobeerd.
 
Maar als je niet weet hoe iemand eruit ziet. Is het lastig afspraak maken natuurlijk.
Heb je het dan specifiek over Lucia, aangezien de vorige post hier over Lucia ging? Lucia is al terug weg. Voor de rest staan de meeste dames momenteel wel op de site. Soms zijn er dames die zelf niet op de site willen, zoals Lisa. Dat is hun keuze natuurlijk.
 
Heb je het dan specifiek over Lucia, aangezien de vorige post hier over Lucia ging? Lucia is al terug weg. Voor de rest staan de meeste dames momenteel wel op de site. Soms zijn er dames die zelf niet op de site willen, zoals Lisa. Dat is hun keuze natuurlijk.
Algemeen. Tess bv. Staat op site. Maar is er niet meer. Hoe wil je dan keuze maken voordat je gaat.
 
Idd de website is meestal niet up-to-date spijtig genoeg. Al verschillende keren moeten langsgaan endan iedere keer bijna een uur moeten wachten tot een dame geïntroduceerd kon worden…

Uiteindelijk voor Cannele gekozen was OK maar niks speciaals
 
Het is de laatste tijd minder leuk by Soraya, Soraya zelf is niet meer te pakken te krijgen? blijkbaar enkel nog voor de happy few. Een afspraak met een van de dame's is niet altijd eenvoudig zoals voorheen beschreven. Tijd om eens andere oorden op te zoeken.
 
Ik heb gelezen dat Tess er ook niet meer werkt
Waar heb je dat gelezen?

Ik weet niet of ze er nog is of niet. Ik weet wel dat Tess op dagen dat ze aanwezig is normaal steeds zelf 's ochtends een redlights advertentie plaatst ('Tess GFE @ Soraya's Palace'). Die advertentie heeft ze vanmorgen weer geplaatst, net als vorige woensdag. Aangezien ze volgens haar advertentie enkel op maandag, woensdag en vrijdag werkt, heeft ze dan enkel vorige week vrijdag overgeslagen (toen het hemelvaartverlof was).
 
Laatst bewerkt:
Heb ik hier gelezen.
Als je hier zoekt op Tess vind je een bericht van 29 april waarin staat dat Tess en Ines er al een tijdje niet meer werken.
Hallo,
Op 29 april (wanneer ik het bericht plaatste) was Tess inderdaad al een tijdje niet meer vermeld op de site. Pas na die datum is ze terug verschenen op de site. Ik heb Tess net voor Corona mogen ervaren en dat was goed, maar het hangt ervan af wat je zoekt. Voor mij was het wel een verademing om eens met een Vlaamse deerne te kunnen omgaan.
 
Ik ben bij Soraya nu, we hadden het over de voorgaande berichten, beste is telefoontje doen.
De site up to date, er zijn twee nieuwe meisjes.

Jade en Liza willen geen foto's op site.

En ook op redlights welke meisjes er zijn die dag, wordt bij elk nieuw bericht aangepast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan