Hola mis amores ! he vuelto a la ciudad con ganas de disfrutar al máximo. pecho pequeño, cintura de avispa, culito de 10 y cara angelical. Chica española de 21 años con ganas de cabalgar y dar lo mejor de mi misma. Girlfriend experience, buena conversación, tiempo de calidad, muchos mimitos y...
www.sexomercadobcn.com
Gebaseerd op uitstekende recensies ben ik hier naar toe geweest. Gina is een 22 jarige Spaanse die vloeiend Engels spreekt met een hoog stemmetje. Haar gezicht is mij wat te Instagram-gemaakt met vullers in haar lippen en dergelijk. Niettemin heeft Gina een leuke persoonlijkheid en het was gemakkelijk om een klik te maken.
En belangrijker: haar kont is super mooi en strak en op aarde gezet om in de reet te worden geneukt. Per ons gesprek was ze voor het eerst op haar 15de in haar kont genomen door haar toenmalige vriendje, en sindsdien is ze dik fan van anaal. Hulde.
Het begon met pijpen, waarna ze 69 deden en ik haar mooie bilgaatje kon penetreren met mijn tong. Ik mocht er ook een vinger insteken, maar dan wel met een condoom om. Geen probleem natuurlijk. Gina leek het lekker te vinden om daar hard met mijn vinger in te worden gepenetreerd. Dat beloofde wat voor het echte werk.
Daarna had ze mij bereden in haar kutje, en met waterglijmiddel erbij voelde dat super nauw en lekker. Toen ook doggystyle, missionaris, en lepeltje gedaan. Fijn hoor.
Toen werd het tijd voor haar kontgaatje. Op haar verzoek deden we dat eerst in doggystyle. Haar kamer heeft een grote spiegel boven het bed, wat een prachtig schouwspel bracht. Eerst langzaam prikken, en toen later sneller en harder en dieper. Vervolgend geswitched naar reverse cowgirl anaal, en dat voelde ook echt heerlijk strak. Condoompje eraf zodat ze mij verder kon pijpen in 69, terwijl ik opnieuw haar kont penetreerde met mijn tong. Altijd heerlijk om dat te doen nadat mijn pik daarin zat en haar bilgat dus lekker gegaped staat.
Toen weer doggystyle in de reet en zo lang mogelijk en hard geneukt. Uiteindelijk lekker hard en luidruchtig gespoten terwijl ik nog in haar bilgat zat. Wow.
Even douchen en toen bood ze aan mij te masseren, wat heel vriendelijk was. Ook zelf het initiatief genomen om haar te masseren en aan haar kont te zitten. Ik kreeg er tegelijk weer een stijve klabanus van, maar we hadden te weinig tijd om er wat mee te doen. Gelukkig heb ik nog een afspraak gepland om haar kontje opnieuw helemaal uit te wonen.
Kortom, een dikke aanrader voor bezoekers van Barcelona!