¡Hola a todos! Me llamo Zoe y soy una chica venezolana de 22 años. Me encanta compartir mi alegría y buen humor con los demás. Soy muy divertida y me gusta hacer reír a la gente, porque creo que la risa es una de las mejores maneras de disfrutar la vida. :D: Sexualmente, me considero una persona
www.sexomercadobcn.com
Ik heb nu eindelijk ook Zoe kunnen neuken, die al een lange tijd op mijn priklijstje stond.
Ze is 22 ofzo, komt uit Venezuela, echt super klein. Echt maar 1 meter 50 gok ik. Spreekt beetje Engels, gaat makkelijkst met de vertaalapp.
Zoenen deed ze niet met tong, maar met alleen haar lippen was het alsnog fijn. Eerst lopen pijpen en toen haar kutje in meerdere posities. Lekker strak en leuk dat je haar alle kanten op kan gooien. Ik heb ook haar kontje gelikt (wel erg veel haar rondom het gaatje), en stak mijn vinger er in. Het voelde al behoorlijk open.
Dus toen stak ik mijn pik in haar reet en heb ik haar eerst reverse cowgirl anaal gepaald. Omdat ze zo klein is, probeerde ik haar eerst full nelson te neuken. Zoek de positie maar eens op. Ging beetje lastig maar wel heel geil. Terwijl ze dus bovenop mij lag met haar gezicht naar het plafond, begon ik haar clitje te vingeren terwijl ik haar kont neukte. Ze werd heel snel nat. En na een tijdje voelde het alsof ze klaar kwam, gebaseerd op haar stuiptrekkingen. Super geil.
Toen heeft ze mij cowgirl gereden in haar kont en heb ik haar van achteren gepakt terwijl ik als een beer over haar heen zat. Ik had wel moeite met spuiten omdat ik eerder op de dag al een andere DVP had gezocht. Dus na een tijdje vroeg Zoe of we het weer in haar kutje konden doen, omdat het haar blijkbaar teveel werd. Helaas pindakaas, maar vooruit. Dus toen haar vaginaal doggystyle geneukt totdat ik spoot, en dat voelde ook gewoon fijn.
Alles bij elkaar hoop ik Zoe nog een keer te neuken en dan dit keer wel haar anaalkanaal tot spuiten te gebruiken.
Niet mijn favoriete DVP in Barcelona, maar zeker een aanrader.