- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 3,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Bare seks
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.loquosex.com/casa-china-en-blaned-600041501.html/
- Totale kosten (in euro)
- 70
Na een weekje droog staan maar weer eens gebruik gemaakt van de diensten van een nieuwe Chinese dame.
Ze werkt op een adres waar een ouderwetse Chinese hoerenmadam de telefoons beheert en afspraken plant.
Na binnenkomst voorgesteld aan twee dames, moeilijk kiezen, dus god zegene de greep en gekozen voor Lily.
Na opmaken bed met schone lakens aan de gang. Omdat ik voor een uur had gekozen begonnen met uitgebreid pijpen zonder condoom.
Nog niet eerder me zo lekker laten sloeberen waar het geen probleem was haar hoofd met twee handen vast te pakken. Regelmatig even gestopt om even lekker te tongzoenen wat ze leuk vond.
Vervolgens de vraag of ik wou neuken, daar had ik ondertussen wel zin in. Met mijn stomme kop gevraagd of het ook zonder kon. Als je maar betaalt. Omdat ik verder platzak was gevraagd of we tijd in konden korten en ik haar zonder condoom kon neuken. Dom dom maar ik denk niet altijd logisch na. Dat was dus mogelijk...
Duurde niet lang of ik heb me daarna afgetrokken in haar mond, waarna mijn ladinkje in een doekje verdween.
Daarna nog even in het Engels gebabbeld met een blikje bier erbij.
gedouched en thuis in het zwembad gesprongen om mijn zonden te overdenken.
Ze werkt op een adres waar een ouderwetse Chinese hoerenmadam de telefoons beheert en afspraken plant.
Na binnenkomst voorgesteld aan twee dames, moeilijk kiezen, dus god zegene de greep en gekozen voor Lily.
Na opmaken bed met schone lakens aan de gang. Omdat ik voor een uur had gekozen begonnen met uitgebreid pijpen zonder condoom.
Nog niet eerder me zo lekker laten sloeberen waar het geen probleem was haar hoofd met twee handen vast te pakken. Regelmatig even gestopt om even lekker te tongzoenen wat ze leuk vond.
Vervolgens de vraag of ik wou neuken, daar had ik ondertussen wel zin in. Met mijn stomme kop gevraagd of het ook zonder kon. Als je maar betaalt. Omdat ik verder platzak was gevraagd of we tijd in konden korten en ik haar zonder condoom kon neuken. Dom dom maar ik denk niet altijd logisch na. Dat was dus mogelijk...
Duurde niet lang of ik heb me daarna afgetrokken in haar mond, waarna mijn ladinkje in een doekje verdween.
Daarna nog even in het Engels gebabbeld met een blikje bier erbij.
gedouched en thuis in het zwembad gesprongen om mijn zonden te overdenken.