Algemeen Spanje, Canarische Eilanden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gist aangekomen , en avonds de schoenen aan getrokken en naar de Calle molinode viente gewandeld. Het zijn een paar straatjes waar de dames in de deuropening staan. Het aanbod was idd wat Willemse2 beschreef van knappe Russische via donkere Afrikaanse tot zuid Amerikaanse. Schat zo rond de 20 stuks gezien t hebben (23u plaatselijke tijd) Uiteindelijk met een Colombiaanse wezen kameren. Ze was al op leeftijd maar als je zelf de 50 gepaseerd bent ben je t ook.
Ze lustte er wel pap van en was ook zeer bedreven in het tongen wat lekker bevordelijk is voor jouw gevoelens.
uiteindelijk meer dan een uur er geweest en 100euri achter gelaten.
Maar of het hem is ? Van de week maar eens via die sites wat regelen. Of Tinder, want die staat ook vol met plaatselijke schone , en vakantievierend dames die op zoek zijn naar een avontuurtje.
Ik ben ook even in dit straatje geweest, wel beperkt aanbod (misschien laagseizoen), maar nog genoeg te kiezen en voor Doubletstraat prijzen volledig aan mijn trekken gekomen. Wel lastig dat die latina's alleen Spaans spreken, waardoor je wensen niet altijd begrepen worden. Een straatje verder op de hoek van Calle Matias Padron 96 (gepleisterd rood pand met witte deur) zit "Paula's Chica's", met ongeveer 10 jonge latina's en ook kamers (Vrije inloop). Ik heb op avenue Jose Mesa y Lopez 61 nog een massage genoten. Eerst lekkere sex gehad en daarna tijd vol gemasseerd. Hier nog lastiger om te communiceren met een Chinese die met zwaar accent enkele woorden Spaans spreekt. Op www.destacamos.com met selectie "Las Palmas" en Google translate kan je heel wat aanbod vinden, tegen duitse prijzen.
 
Ik ben ook even in dit straatje geweest, wel beperkt aanbod (misschien laagseizoen), maar nog genoeg te kiezen en voor Doubletstraat prijzen volledig aan mijn trekken gekomen. Wel lastig dat die latina's alleen Spaans spreken, waardoor je wensen niet altijd begrepen worden. Een straatje verder op de hoek van Calle Matias Padron 96 (gepleisterd rood pand met witte deur) zit "Paula's Chica's", met ongeveer 10 jonge latina's en ook kamers (Vrije inloop). Ik heb op avenue Jose Mesa y Lopez 61 nog een massage genoten. Eerst lekkere sex gehad en daarna tijd vol gemasseerd. Hier nog lastiger om te communiceren met een Chinese die met zwaar accent enkele woorden Spaans spreekt. Op www.destacamos.com met selectie "Las Palmas" en Google translate kan je heel wat aanbod vinden, tegen duitse prijzen.
dat klinkt leuk, als t loopt zoals t zou moeten lopen ben ik va januari weer op t eiland, wat heb je betaald bij die massage tent ? en hoe uitgelegd wat je wilde of begrepen ze het wel ? en wat zijn de prijzen bij paula ?
 
Gisteren ook even in de middag naar Calle molino de viente gegaan om mijn geile gevoel te stillen. Het is zondag en er zijn rond de 10 deuren open. De meesten niet bepaald knap. Ik kies voor een oudere latina (schat 55 jaar oud) met korte rok, enorme jopen en mooie benen.
30 euro voor 15 minuten
Eenmaal binnen is het echt een onverzorgd hok, ik kan in de ruimte naast mij horen dat een andere klant wordt afgewerkt, er zitten geen echte muren tussen. De service houdt ook niet over, ze doet echt haar best maar pijpen is niet haar grootste kwaliteit. Beetje aan haar kutje gezeten nadat er met moeite iets stijf wordt tussen mijn benen. Heel kort in doggy genomen, maar mijn jonge heer is niet bepaald onder de indruk van de omstandigheden.
Zelf het condoom eraf gehaald en geprobeerd om haar in het gezicht te spuiten met aftrekken. Dat laat madame vriendelijk aan zich voorbij gaan, maar biedt wel haar grote tieten aan om uiteindelijk overheen te spuiten.

Herhalingsgevaar 0, not impressed
 
dat klinkt leuk, als t loopt zoals t zou moeten lopen ben ik va januari weer op t eiland, wat heb je betaald bij die massage tent ? en hoe uitgelegd wat je wilde of begrepen ze het wel ? en wat zijn de prijzen bij paula ?
Zoals gezegd is het lastig communiceren als je geen Spaans spreekt, zeker met een Chinese die met zwaar accent slechts enkele woordjes Spaans spreekt. Met het basisvocabulair "con sexo" en "chupa" lukt het op hoofdlijnen wel, maar speciale wensen duidelijk maken Is lastig. Massage "Con sexo" is eur 80 uur. Paula is vanaf eur 60 per ? ? . . .
 
yup ik ben zojuist terug , en ik was erg blij met de genoemde website. eerste dag meteen een date gehad in vecindario, net voorbij de luchthaven richting maspalomas, 50,- voor een half uur, en dit beviel prima, beter als in de molton de viento straat, daar ben ik de volgende dag even nar toe gereden en door heen gewandeld en dat viel tegen, paar die ik herkende van vorig jaar en dat jaar daarvoor (die wonen daar denk ik inmiddels wel) en van vrij jong en donker afrikaans tot vage junkies en een enkele leuke roemeense waarbij je meteen door heel je budget heen bent en uit eindelijk met 10 minuten weer buiten staat, die massage salon ook gevonden, en nog 1 waar men geheel geen condooms had maar wel een boterhamzakje :)

(er zitten daar veel dames in dat vecindario, maar ook in telde en las palmas zelf is er een flink aanbod, van super strak tot bijna ontploffing gevaar en van best knap tot ver over de datum, zeg maar 18 tot 68 en voornamelijk latijns amerikaans en een enkele spaanse of iets aziatisch, die dan voornamelijk vanuit de massage salons opereren en die rekenen bijna allemaal het zelfde 30-15min - 40 voor 20 en 50 een half uur, en 70 of 80 voor een uur, incl. het hele pakket tongzoenen beffen pzc neuken en een enkele is in voor anaal, klaarkomen in het mondje is bij de meeste geen probleem. )

ik heb me prima vermaakt op die eilandje, prima service voor een leuke prijs
 
de website heeft ook een afdeling tenerife, en evt in calle de miraflores in santa cruz de nog wat zitten, lopen en scharrelen nog wat dames als in calle molino, alleen zijn er maar een paar kamers beschikbaar dus t kan zijn dat je effe mot wachten en dan is de kans klein dat de dames wachten tot t lakentje verschoont is...dus ik zou zeggen zoek wat lekkers op die site, de site werkt ook voor fuerteventura, la palma en lanzarote
 
Terug
Bovenaan Onderaan