Algemeen Griekenland

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

oscardemeer

Wandelaar
31
13/06/22
14
Ik wil in september naar een van de Griekse eilanden gaan, maar ik ben niet echt bekend in Griekenland verder.
Ik vroeg mij dus af wat de leukere en bekendere naaktstranden zijn in Griekenland, waar andere mensen te ontmoeten zijn?

Is Kreta of Rhodos beter, of zijn er nog andere eilanden wat leuker en mooier is?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een mooie lijst van naaktstranden in Griekenland:


Maar helaas geen info of er op die stranden ook wat "aktie" te zien en te beleven valt. Ik vrees dat Griekenland nog niet zo ver is.

De meeste naaktstranden zijn erg afgelegen en, strikt gesproken, is nudisme er verboden. Maaar als niemand anders je ziet en er aanstoot aan neemt is er schijnbaar geen probleem. Maar als niemand je ziet is er ook weinig kans op aktie.
 
Ik was laatst op zo'n 'afgelegen' Grieks naaktstrand, per ongeluk eigenlijk. Er lag precies 1 dame met haar top uit die ze aandeed om te gaan zwemmen, 3 of 4 oude mannen (oud oud, niet beetje oud) die naakt lagen en rondliepen en verder tientallen (geklede) toeristen die er net als ik per ongeluk beland waren.

Je kan je voorstellen wat voor reacties de Amerikaanse toeristen onder elkaar gaven :ROFLMAO: Ach ach je vraagt je ooit af hoe er kleine Amerikaantjes op de wereld komen, zo'n naief en bekrompen zooitje bij elkaar.

Anyway achteraf bleek dat dit strand best bekend is in het naturistenwereldje en dat de meeste andere vergelijkbaar zijn. Ik zal je zeggen dat daar niet geneukt werd, hooguit een HE van de 65+ masseur die een tent met een handgeschilderd bordje 'massage' daar had opgezet.

Ik weet er dus niet meer van dan dit, maar ik zou me over die nudistenstranden geen illusies maken.
 
Mijn excuses voor het niet meer reageren. Helaas is alles anders gelopen dan ik had gehoopt en daarom reageer ik nu pas.

Ik wil jullie wel bedanken voor jullie reactie. Wie weet ga ik er volgend jaar ofzo heen....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan