Recensie Erika (Gri), Den Haag, Doubletstraat 5 k1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Liklollie

Wandelaar
53
18/06/22
125
20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Haarkleur
Bruin
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond zag ik op 5 k1 een dame met een leuke uitstraling en een mooie glimlach. Dat maakte nieuwsgierig, dus naar haar raam voor een praatje. Voor 50 euro kon ik naar binnen. Vind ik wat veel voor de Doubie, maar kon haar niet weerstaan en waagde de gok.

Binnen stelde ze zich voor als Erika en zei uit Griekenland te komen. Toen ik zei dat ik haar nog nooit eerder had gezien zei ze dat ze hier pas sinds 5 dagen staat. Ze heeft een heerlijk lichaam dat ik overal mocht betasten. Ze gaf me een lekkere blowjob waarbij ze af en toe omhoog kwam om een kusje op mijn mond te geven. Na een tijdje kwam ze op me zitten met haar kont naar mijn gezicht. Man oh man, wat een lekker uitzicht! Daarna draaide ze 180 graden en ging ze verder met me te berijden. Vervolgens zij op haar rug waarbij ik lekker kon stoten. Ze heeft het uiteindelijk afgemaakt met een handjob.

Erika is echt een lachebekje, heel prettig in de omgang. Ze is lief, vriendelijk en heel geduldig. Heb totaal geen tijdsdruk ervaren. Ben ruim 20 minuten binnen geweest.

Het was een gok om bij Erika naar binnen te gaan, maar de gok pakte zeer goed uit. Wat mij betreft is ze absoluut een aanwinst voor de Doublet. Op herhaling? Die kans is zeer groot!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan