Recensie Spanje, Gran Canaria, Maspalomas 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zie ook mijn review, als je al niet weer thuis bent.

WIj willen 1e week december gaan, weet iemand of er ook goede swingers clubs zijn, waar ook singel mannen binnen mogen? Heeft iemand ervaring met Venus resort?

Vandaag in Las Palmas een pareltje opgedoken! Ik heb prima erin de chinese massagesalons rond Las Canteras, alle extra's mogelijk, maar ze zijn de laatste tijd behoorlijk aan het upsellen; dus een uurtje full service loopt dan toch gauw naar de 100 of 120 euro. Vandaag aan het eind van de ochtend bij het ongemerkte huis aan de Calle Alfredo Jones langs; 1 dame behalve de mamasan aanwezig. Sofia, klein, superslank, vrolijk en geweldig geil . Een pijpkampioene die van geen ophouden weet. In een half uurtje werd deze oude man vakkundig gesloopt, schade 50 euro. Toen ik de trap afliep om te gaan lunchen kwam het al in mijn hoofd op. Dat gaan we vanmiddag gewoon nog eens overdoen! En dat heb ik gedaan, dame( eind 20 denk ik, ''s middags liepen er trouwens nog twee jonge slanke dingen rond) natuurlijk helemaal blij en nog enthousiaster. Actie was weer een PSE, alleen nog wat relaxter en kreeg een gratis kwartiertje massagebonus aan het eind. Die heeft me niet voor het laatst gezien!!

Terug
Bovenaan Onderaan